اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
دومین جشنواره تئاتر فجر استانی خوزستان در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آغاز به کار کرد.
آیین گشایش دومین جشنواره تئاتر فجر استانی خوزستان با حضور محمد جوروند، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی، معاون هنری و سینمایی اداره کل، و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در این اداره کل برگزار شد.

محمد جوروند ضمن ابراز خرسندی از میزبانی استان خوزستان از این رویداد مهم هنری اظهار کرد: نمایش‌هایی که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است بخشی از آثار فاخر هنرمندان کشور است که هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی از سطح بالایی برخوردار هستند.جوروند با بیان اینکه در  سالهای اخیر توجه زیادی به تئاتر استان خوزستان شده است گفت: استان خوزستان به یکی از قطبهای مهم تئاتر کشور تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در ٦ شهرستان استان خوزستان برگزار می‌‍شود که این شهرستانها شامل  اهواز، دزفول، امیدیه، بهبهان، شوش و اندیمشک است که اولین اجرا در شهرستان امیدیه و آیین پایانی این جشنواره همزمان با هفته فرهنگی بهبهان پنجشنبه ٢١ دی‌ماه در مجتمع آفاق بهبهان به کار خود پایان خواهد داد.
ناصر چنانی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از شرکت ٢ گروه نمایشی از استان خوزستان در بخش رقابتی خبر داد و افزود: استان خوزستان در این دوره از جشنواره نسبت به سایر استان‌ها متفاوت ظاهر شد .

چنانی افزود: در این جشنواره ٢٦ برنامه اجرایی گنجانده شده است که شامل ١٦ اجرای نمایش و ١٠ برنامه جنبی در قالب کارگاه آموزشی، ورک‌شاپ و نشست‌های تخصصی است.


ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار