اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
فرماندار اهواز:
نبی‌الله خون میرزائی با اشاره به بازداشت برخی حاضران در آشوب‌های اخیر، گفت: بسیاری از بازداشت‌شده‌ها آزادشده‌اند و در حال بررسی وضعیت مابقی افراد هستیم.
نبی‌الله خون میرزائی در رابطه با خسارت‌های به وجود آمده ناشی از آشوب‌های اخیر، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه برآوردی از خسارت‌های به وجود آمده ندارم، برای رسیدن به برآورد دقیق از خسارت‌های پیش‌آمده مدیران شعب بانک‌ها باید میزان خسارت‌ها را اعلام و در رابطه به خسارت منازل مسکونی باید به جمع‌بندی برسیم.

وی با اشاره به بازداشت برخی حاضران در آشوب‌های اخیر، گفت: بسیاری از بازداشت‌شده‌ها آزادشده‌اند و در حال بررسی وضعیت مابقی افراد هستیم.

فرماندار اهواز افزود: در حال بررسی وضعیت افراد که فریب‌خورده، اغتشاشگران، لیدرها و افرادی که مردم را تحریک کرده و اقدام به نشر فراخوان تجمع غیرقانونی کردند همچنین سبب آسیب رساندن به اموال عمومی شدند هستیم.

وی با تأکید بر شناسایی لیدرها و اغتشاشگران آشوب‌های اخیر، بیان کرد: به دلیل محرمانه بودن بسیاری از موضوعات نمی‌توان به آن‌ها پرداخت اما دستگاه قضایی برای صدور حکم بسیاری از بازداشت‌شدگان آشوب‌های اخیر تعیین سطح کرده است.


/فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار