اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان خوزستان در گفتگو با شوشان:
بهرامی نیا: ارتباط مستقیم و هماهنگی سه دستگاه راهداری و حمل و نقل ، هلال احمر و همچنین پلیس راه عامل افزایش ایمنی راه ها و کاهش تلفات جاده ای شده است.
شوشان: بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان در حاشیه مانور راهداری زمستانی در گفتگو با شوشان بیان کرد: این مانور اعلام آمادگی و همبستگی دستگاه های خدمات رسان در طرح نوروزی و مانور راهداری زمستانه نام گذاری شده و نشان دهنده این است که این نیروها با آمادگی کامل طرح زمستانه خود را که از ۱۵ آذر شروع شده و تا ۲۰ فروردین سال آینده هم ادامه خواهد داشت را آغاز کرده اند.

بهرامی نیا با بیان اینکه تمامی دستگاه ها باهمدلی و آمادگی کامل در محورها مستقر شده تا خدمات مناسبی را به گیرندگان خدمات جاده ای در طول زمستان ارائه دهند، گفت: هماهنگی خوبی بین دستگاه ها در سطح استان ایجاد شده و این هماهنگی ها و همدلی هایی که دستگاه ها با یکدیگر دارند باعث شده تا در ۷ ماه ابتدای امسال علیرغم اینکه ۱۱ درصد افزایش تردد داشته ایم، نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد میزان تلفات کاهش یابد.

وی ارتباط مستقیم و هماهنگی سه دستگاه راهداری و حمل و نقل ، هلال احمر و همچنین پلیس راه را عامل افزایش ایمنی راه ها دانست و یادآور شد: هماهنگی میان پلیس به عنوان ناظر بر محور های عبور و مرور، راهداری به عنوان دستگاه تأمین ایمنی راه و دستگاه های امداد و نجات مانند هلال احمر و اورژانس هم به عنوان دستگاه هایی که پس از حادثه فعالیتشان شروع می شود ، سبب افزایش ایمنی راه ها و  کاهش تلفات شده است.



مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان با تأکید بر اینکه کاهش تلفات و حوادث ترافیکی ارتباط مستقیمی با میزان تردد دارد، تصریح کرد: محور اهواز-اندیمشک(پل زال) ، اهواز-بهبهان و همچنین محور ایذه به سمت دهدز از محورهایی هستند که بیشترین تلفات را دارند و به همراه محور اهواز_سربندر از پرترددترین محورها نیز به شمار می روند.

وی در ادامه اظهار کرد: امسال ۱۸ دستگاه دوربین های نظارت تصویری اضافه شده و در حال حاضر حدود ۳۴ دستگاه دوربین هوشمند در استان بصورت آنلاین اطلاعات و تصاویر را در محورهای مواصلاتی و نقاط پرترافیک و پر حادثه ارسال کرده و ۲۰ دستگاه دوربین دیگر نیز در آینده نزدیک به تعداد دوربین ها اضافه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان عنوان کرد: تعداد دستگاه های تردد شمار را در سال جاری به ۹۶ دستگاه افزایش داده ایم زیرا با نصب این دوربین ها میتوانیم بصورت انلاین وضعیت ترافیک ، عبور و مرور و همیچنین ثبت تخلفات در استان را داشته باشیم.

وی در پایان کار اصلی عملیات راهداری زمستانه را باز نگهداشتن محور عنوان کرد و گفت: عملیات راهداری پس از ورود شرایط جوی اعم از بارون و برف ، در محورهایی که بارش برف داریم، کار برف روبی و در جایی که ریزش داریم کار ریزش برداری را انجام می دهد تا بتواند یک سطح سرویس مناسبی در این ایام که شرایطی متفاوت با بقیه ایام دارد را ارائه دهد.
















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار