اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
فرمانده پلیس راه استان خوزستان در گفتگو با شوشان:
دولتشاهی: در ۹ ماه امسال میزان تلفات جاده ای ۴۰۰ نفر بوده که نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد کاهش داشته است.
شوشان: رضا دولتشاهی فرمانده پلیس راه استان خوزستان در حاشیه مانور طرح راهداری زمستانی در گفتگو با شوشان بیان کرد: تعداد ۱۶ پاسگاه در سطح استان وجود دارد که ۱۲ پاسگاه بصورت رسمی و ۴ پاسگاه دیگر نیز بصورت ایستگاه فعالیت می کنند ; همچنین در حال آماده سازی این ۴ پاسگاه هستیم تا در سال ۹۷ شاهد راه اندازی رسمی آن باشیم.

دولتشاهی با بیان اینکه تعداد ۴۷ دوربین سرعت سنج در سطح استان فعال هستند، گفت: همکاران ما در قسمت راهداری، در حال پیگیری و تلاش هستند تا تعداد دوربین های سرعت سنج را به ۶۳ دوربین رسانده و تا آخر امسال این امر محقق می شود.

فرمانده پلیس راه خوزستان با تاکید بر اینکه دوربین ها بدون شک می تواند در کاهش تخلفات تاثیر داشته باشد تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۱۶ هزار کیلومتر راه در سطح استان وجود دارد، تعداد دوربین های نصب شده نسبت به محورها بسیار کم بوده و سعی بر این است که تعداد دوربین ها افزایش پیدا کرده و در نتیجه آن، شاهد کاهش تخلفات و تلفات جاده ای باشیم.

وی یکی از عاملان مهم و مشکلات اساسی در تصادفات را سرعت غیر مجاز عنوان کرد و گفت: باید تلاش شود سرعت میزان سرعت در محور ها کاهش پیدا کند زیرا در این صورت است که می توانیم تاثیرگذاری بیشتر و بهتری در کاهش تصادفات باشیم و در همین راستا بیش از  ۱۴۰ نقطه شناسایی شده که نیاز به نصب دوربین هستند و به ترتیب اولویت این کار در حال انجام است.

دولتشاهی افزایش و رشد فرهنگ ترافیک ، جاده ها ، علایم راهنمایی و رانندگی و همچنین ایمنی راه را یکی از عاملان کاهش تصادفات در سطح استان دانست و اظهار کرد: در ۹ ماه امسال میزان تلفات جاده ای ۴۰۰ نفر بوده که نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد کاهش داشته است گرچه هنوز تعداد تلفات زیاد بوده اما با تلاش و هماهنگی پلیس راه ، اداره کل راهداری و حمل و نقل و همچنین هلال احمر در ایجاد فرهنگ ترافیک و ایمنی راه ها در آینده شاهد کاهش این تعداد تلفات خواهیم بود.

فرمانده پلیس راه خوزستان در پایان برگزاری مانور را مفید ارزیابی کرد و گفت: این مانورها فقط بصورت نمادین انجام می گیرد تا نشان دهیم هماهنگی و همکاری بین دستگاه هایی که ایمنی راه را تأمین و در بحث ترافیک تأثیر مستقیم دارند وجود دارد و نتیجه این هماهنگی خدمات رسانی بهتر به مردم عزیزمان در جاده ها خواهد بود.

















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار