اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان در گفتگو با شوشان:
قیصی پور: واحدهای صنعتی با مساحت ۲۵۰ یا ۱۰۰ متر مربع ساخته و با قیمت نازل در اختیار سرمایه گذارانی که توانایی مالی بالایی ندارند گذاشته می شود.
شوشان: رضا قیصی پور مدیرکل امور اقتصادی استاندار خوزستان در مراسم آیین کلنگ زنی احداث واحدهای کارگاهی ناحیه صنعتی دارخوین شادگان در گفتگو با خبرنگار شوشان بیان کرد: در شهرک صنعتی دارخوین میزان اعتبارات حدود ۱۳میلیارد ریال برای تعداد پنج سالن با مساحت ۲۵۰ متر مربع پیش بینی شده که این سالن ها بصورت کارگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قیصی پور بر ضرورت احداث واحدهای کوچک جهت سرمایه گذاری خُرد و کوچک تأکید کرد و گفت: واحدهای صنعتی با مساحت ۲۵۰ یا ۱۰۰ متر مربع ساخته و با قیمت نازل در اختیار سرمایه گذارانی که توانایی مالی بالایی ندارند گذاشته می شود تا علاوه بر ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای سرمایه گذاران کوچک ، به نوعی آنها را مورد حمایت قرار دهیم.

 وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران پیش از احداث کارگاه ها ابتدا باید در زمینه نوع کار و ارائه خدمات مطالعه کنند یادآور شد: سرمایه گذاران مورد حمایت دولت ، استانداری و سازمان برنامه ریزی به عنوان تأمین کننده اعتبار و تسهیلات قرار خواهند گرفت و شرایط را برای سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی فراهم خواهیم کرد.

مدیرکل امور اقتصادی استاندار تصریح کرد: در صنایع مختلف از جمله خرما برای صادرات و افزایش تولید چه در استان و چه در سطح کشور زیرساخت ها باید آماده شود و در صورتی که امکانات و متقاضی در شهرستان ها وجود داشته باشد میتوان تعداد واحدها را جهت صادرات و اشتغالزایی بیشتر افزایش داد.

قیصی پور در پایان با بیان اینکه بخش های کشاورزی ، اقتصادی ، صنعت و خدمات همواره مورد توجه دولت ها بوده اند، گفت: دولت ها چه در خارج از کشور و چه در ایران به زیرساخت ها توجه داشته و سعی در کمک به زیرساخت ها دارند و در همه اقتصادهای دنیا این کار انجام گرفته و در اقتصاد ما نیز با توجه به اینکه دولت مسئولیت زیرساخت های آب ، برق و گاز را بر عهده دارد در این زمینه فعالیت بسیار خوبی انجام گرفته است.























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار