اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
یادداشتی بقلم منصور فاضلی
چند صباحی است که میشناسمش ،ساده زیست کم توقع ، نیروی فعال ، کاری و پر تلاش ، درس خوان ساعی ، اقتصاد را به خوبی میداند و بر آن اشراف دارد .

نیروی کارآمد و توانایی که خصوصیات اخلاقی و ذاتی متفاوتی با دیگر مدیران دارد .

محمود عیدان ترک زاده را میگویم ، معاونت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند

وی بعنوان کارشناس در منطقه شروع به فعالیت کرد و خیلی زود به دلیل اشراف بر علم اقتصادی پله های ترقی را طی نمود ، اطلاعات جامع و بهنگام وی باعث شد تا در جایگاهی تکیه زند که لیاقتش را داشت.

اما اگر تمام این فاکتور ها کنار بگذاریم ، مردمی بودن ترک زاده باعث شده تا صنعت و تولید آبادان و خرمشهر وی را منفک و جدا از دیگران محسوب کند.

خود را فدای صنایع کوچک کرده و سعی دارد قوانین دست و پا گیر اداری را کنار بگذارد و امورات صنایع را تسهیل بخشد.

هر گاه سرمایه گذاران به مشکل خورده اند به کمکشان آمده و خصوصیات مردمی بودن ترک زاده باعث شده تا سرمایه گذاران در کنار ایشان با آرامش خاطر فعالیت کنند و ایشان پرتلاش و کوشا و متفکرانه سعی در کمک فکری و اعطای تسهیلات و مرتفع کردن موانع تولید باشد .

تمام وقتش را صرف خدمت به جامعه صنایع کرده و سرمایه گذار را با آغوش باز میپذیرد ، همین دیروز یکی از بزرگان صنایع میگفت اگر کمک ترک زاده نبود معلوم نیست الان چه حال روزی داشتم .

اما در نقل و قولی از دوستان متوجه استعفایی ایشان شدم ، ساعت ها با یکدیگر گفتگو کردیم و ایشان بر تصمیمش راسخ ایستاده و تنها راه بازگشت به شغلش را برکناری برخی افراد که بدنبال ایجاد موانع و منفعت گرایی هستند میباشد.

آنچه به نظر میرسد استعداد ذاتی و منحصر به فرد ترک زاده است که دستگاهای دیگر خواهان وی میباشند ، اما ایشان در منطقه خود را ثابت کرده است.

اکنون دیگر نوبت سازمان بازرسی و نهاد های نظارتی و امنیتی میباشد که وی را در اهداف و خواسته هایش یاری رسانند.

چرا هیچکس فریادش را نمی شنود و چرا فریاد رسی ندارد ؟ مگر خواسته های وی چه هستند .؟؟

او خرد گرایی را اولا بر تفکرات تک بعدی میداند ، وی منافع جمع را بر منفعت گرایی ترجیح داده و ساده زیستی وی نمود تفکرش است .

نگارنده معتقد است اکنون که مدیری توانا ، لایق ، پر تلاش ، خوشفکر ، شایسته و همراه با شاخصه های کیفی در سبقه و عملکردش فریاد صداقت و درستی و پاکی ، اخلاص و عملگرایی میدهد وظیفه بازرسی بیت رهبری است که به فریادش برسد و دست برخی افراد که در جلسات و شب نشینی ها تصمیم سازی و تصمیم گیری میکنند را کوتاه نماید.


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار