اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان :
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با توجه به سیل علاقه مندان خوزستانی به رشته اتومبیلرانی، وضعیت ایمنی پیست اتومبیلرانی ورزشگاه غدیر اهواز باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
علی حسین حسین زاده روز جمعه در حاشیه برگزاری رقابت های اتومبیلرانی دریفت قهرمانی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قطعا گرفتن میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی تاثیر به سزایی در روند پیشرفت آن رشته در استان خواهد داشت لذا امیدواریم در سایر رشته ها شاهد میزبانی مسابقات مختلفی باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود ورزش خوزستان به ویژه رشته اتومبیلرانی که از طرفداران بیشماری برخوردار است،برگزاری مسابقات مختلف ورزشی خوب باعث نشاط و شادابی در بین آحاد جامعه می شود

وی در خصوص رقابت های اتومبیلرانی دریفت قهرمانی کشور که در اهواز برگزار شد افزود: نکته بارزی که در این مسابقات شاهد آن بودیم حضور پرشور جوانان به همراه خانواده های خود بود به گونه ای که این تعداد تماشاگر برای مسئولان برگزار کننده رقابت ها غیر قابل پیش بینی بود.

حسین زاده تصریح کرد: با برگزاری این نوع رقابت ها شاهد ظرفیت های جدیدی در ورزش استان خواهیم بود که برای پر کردن اوقات فراغت نسل جوان ما بسیار مفید است. امروزه ورزش بهترین و مفرح ترین راه برای نوجوانان و جوانان به شمار می رود لذا باید توجه بیشتری به این مقوله اجتماعی داشته باشیم.

وی با اشاره به این که ورزش استان همیشه در کشور سرآمد بوده و قهرمانان بسیاری پرورش داده است افزود: خوشبختانه وضعیت زیرساختی ورزش خوزستان روز به روز در حال رشد و ترقی است و امیدوارم روزی فرا رسد که جوان ما برای ورزش کردن به راحتی امکانات لازم را در اختیار داشته باشد. سرانه فضای ورزشی استان نسبت به سال های قبل افزایش یافته و امکانات خوبی در شهرستان ها به وجود آمده است.

به گزارش ایرنا مرحله چهارم رقابت های اتومبیلرانی دریفت قهرمانی کشور روز جمعه در پیست ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار