اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
فرمانده انتظامی خرمشهر از شناسایی و دستگیری قاتلی که به دلیل سهل‌انگاری در استفاده از سلاح غیرمجاز، دوستش را به قتل رسانده بود، خبر داد.
سرهنگ همت علی ترکارانی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهرستان خرمشهر، دستورها و راهکارهای اجرایی برای کشف جرم به پلیس آگاهی ابلاغ شد.
 
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی سرنخ‌های به جا مانده در صحنه قتل و بهره‌مندی از علوم نوین کشف جرم، موفق به شناسایی و دستگیری سه مظنون به قتل(ح-ب) شدند. 

سرهنگ ترکارانی در ادامه با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی محل اختفاء مظنونین را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: هر سه متهم به اتفاق مقتول در یک خودرو سواری در حال طی مسیر بوده‌اند که یکی از متهمان به هویت(م_ص) در حالی که یک قبضه سلاح کمری در دست داشته و در حال بازی کردن با اسلحه بوده به سمت مقتول تیراندازی می‌کند. 

فرمانده انتظامی خرمشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف کرد، افزود: متهمان، مقتول را در محل حادثه رها کرده و سپس خودروی وی را در منطقه‌ای دیگر از حوالی شهرستان خرمشهر رها می‌کنند. 

سرهنگ ترکارانی درخاتمه افزود: متهمان با تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار