اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
شوشان : به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان: عبدالرضا سعیدی نیا امروز شنبه 23 دی ماه  از شهرداری های ابوحمیظه  و کوت سید نعیم بازدید  و از  نزدیک شاهد  فعالیت واحد های مختلف این شهرداری ها  شد.
فرماندار دشت آزادگان در نشستی که با شهرداران این مناطق داشتند اولویت های کاری خود  را پیشبرد پروژه های  عمرانی  و خدماتی عنوان کرد و گفت: به منظور ایجاد روحیه تعامل و همکاری بین ادارات  و هماهنگی مسئولان اجرایی با یکدیگر در جهت پیشبرد اهداف نظام و سیاست های کلی دولت این بازدید ها به صورت متوالی و متناوب ادامه خواهد داشت.
سعیدی نیا ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه خدمت خالصانه  به شهروندان ؛ به  شهرداران این مناطق توصیه کرد: جهت تسریع در توسعه و آبادانی شهرهای  خود از جمله توسعه فضای سبز و افزایش بوستان‌های محلی، نظارت دقیقی بر پروژه‌ها داشته باشند 
وی در ادامه سخنان خود افزود : نگاه بلند مدت و آینده نگری در اجرای پروژه ها  و نیز دستیابی به راهکارهای افزایش درآمد شهرداری امروز  لازمه تمامی کارهاست.
وی با اشاره به منابع غنی و پتانسیل های فردی و شهری تصریح کرد: مدیریت خدمات شهری و تبدیل فرصت های شهرها  به فرصتهای جامع و پایدار از جمله برنامه های فرمانداری می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار