اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، مدیریت جدید شهرک‌ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر ( منطقه آزاد اروند ) معارفه شد.
در این مراسم که با حضور صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند برگزار شد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به تعامل مطلوب و سازنده بین این شرکت و سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: خوشبختانه با این تعامل توانسته ایم مشکلات بسیاری در این حوزه را مرتفع کرده و گام های اساسی در راستای ایجاد، تکمیل و توسعه زیرساخت ها برداریم.

" اخلاق محمدیان "  بر ایجاد انگیزه میان افراد جامعه و مسئولان بمنظور حمایت از تولید و تولید کننده داخلی تأکید کرد و افزود: با بهبود شاخص های فضای کسب و کار و رفع دغدغه های سرمایه گذاران می توان شاهد رونق تولید و توسعه اقتصادی بود.


وی با تقدیر از تلاش و پیگیری های مستمر رضا صلبوخی، مدیریت پیشین شهرک‌ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر، بیان کرد: مدیریت جدید این شهرک ها و نواحی صنعتی، محمد ناظمی، با تبادل نظر و همفکری بین شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند برگزیده شده است و با توجه به شایستگی ها، توانمندی ها، تخصص و تجارب وی بدون شک روند رو به پیشرفت شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر در محدوده منطقه آزاد اروند و تعامل و همراهی مدیریت این شهرک ها با تولید کنندگان مستمر و مداوم ادامه خواهد داشت.

یادآور می شود رضا صلبوخی، مدیریت پیشین شهرک‌ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر، ماه گذشته بعنوان مدیریت توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد.

همچنین محمد ناظمی، مدیریت فعلی شهرک‌ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر، از کارکنان واحد سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و دانش آموخته ی دکترای مدیریت بازرگانی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار