اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
در پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور 11 بازیکن از سه تیم خوزستانی فولاد، استقلال و نفت آبادان جدا شدند.
در بازار گرم نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران، 11 بازیکن از تیم های خوزستانی جدا شده و 14 بازیکن به این تیم ها اضافه شدند.

استقلال خوزستان تیم بحران زده نیم فصل اول رقابت ها که عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 6 مهره خود همچون طالب ریکانی، رضا مرادی، محمدعلی فرامرزی، سابا تاوادزه، رضا کرملاچعب و وحید عسگرپور را از دست دادند.

در نیم فصل دوم با روشن شدن وضعیت مالکیت آبی های خوزستان، بازیکنانی نظیر اسماعیل شریفات، عادل کلاه کج، ناصر قلاوند، یعقوب کریمی، محمدامین آرام طبع، مهدی مومنی و دانیال ماهینی به این تیم اضافه شدند.

شاگردان عبدالله ویسی که هفته گذشته یک برد شیرین برابر تیم پدیده کسب کردند اکنون با کسب 17 امتیاز در پله چهاردهم جدول جای گرفته اند. 

این تیم روز 28 دی ماه در هفته بیستم رقابت ها به مصاف پارس جنوبی جم می رود. 

تیم صنعت نفت آبادان دیگر نماینده استان در پنجره نقل و انتقالات چهار بازیکن خود نظیر عزیز معبودی، علی هلیچی، ناصر سالاری و محسن حمیدی را از دست داد که به جای آن ها طالب ریکانی، سعید لطفی، سوشا مکانی و حامد پاکدل را به خدمت گرفت.

طلایی پوشان آبادانی در لیگ هفدهم بر خلاف دوره های قبل، از ابتدای شروع مسابقات در نیمه بالایی جدول حضور داشتند و در حال حاضر با کسب 25 امتیاز در مکان نهم رده بندی جای دارند. 

برزیلی های ایران روز 28 دی ماه برابر ذوب آهن صف آرایی می کنند. 

همچنین تیم فولاد خوزستان که به لحاظ نتیجه گیری بهترین تیم استان در لیگ امسال به شمار می رود در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی همچون حسن بیت سعید، مجتبی حق دوست و فرشاد سالاروند را به ترکیب خود اضافه کرد.

سرخ پوشان خوزستانی با جدا شدن حمید گلزاری کمترین خروجی را در نیم فصل داشتند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 33 امتیاز از 19 بازی در مکان دوم قرار دارد این تیم روز جمعه 29 دی ماه پذیرای تیم پیکان در اهواز است. 


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار