اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
ششمین هفته از طرح جهادی خدمت رسانی ویژه به محلات شهر این هفته نیز در هشت محله از هشت منطقه شهر اهواز اجرا شد.

منصور کتانباف شهردار اهواز با اعلام این مطلب گفت: در راستای ترویج فرهنگ خدمت رسانی و با هدف دستیابی به شهری زیبا با استانداردهای مطلوب شهری  و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر اهواز ، طرح خدمت رسانی ویژه به محلات شهر ششمین هفته خود را پشت سر گذاشت.

وی افزود: با توجه به آلودگی هوا و معضل مهم و مشکل ساز پدیده گرد و خاک و ریزگردها و در راستای ارتقاء بهداشت محیط و کاهش آلودگی های زیست محیطی، لزوم اجرا و تداوم این طرح بیش از پیش حائز اهمیت است.

کتانباف ادامه داد: مجموعه خدمتگزار شهرداری اهواز هرهفته روزهای پنجشنبه و جمعه با بکارگیری نیروها و ماشین آلات خود و با هدف حفظ سلامت عمومی و آراستگی و نظافت شهری تا رسیدگی کامل به تمامی محلات این طرح را در دستور کار خود دارد.

شهردار اهواز در خصوص محلاتی که این هفته تحت پوشش این طرح قرار گرفتند اظهار داشت: این هفته نیز کار خدمات رسانی و پاکسازی محلات شهر در منطقه یک: خیابان طالقانی تا پل سیاه و از سی متری تا رودخانه شرقی کارون، منطقه دو : کوی فرهنگیان و کوی کیانشهر، منطقه سه : کوی ولایت و کوی منابع طبیعی، منطقه چهار : شهرک برق، منطقه پنج : کوی ملاشیه، منطقه شش: کوی مندلی، منطقه هفت: گوی طالقانی و منطقه هشت: کوی مهدیس اجرا شد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این محلات گفت: فعالیتهای انجام شده در سطح محلات شهر شامل پاکسازی، شستشو و نظافت اساسی خیابان ها و معابر اصلی و همچنین پیاده رو ها، مبلمان و تاسیسات شهری ، رفع مشکلات محله ها، نخاله برداری،  توزیع نهال برهان ، لگنوم وجمبو بین شهروندان ، هرس درختان و جمع آوری آن، رنگ آمیزی، لکه گیری اسفالت خیابان، رفت وروب و زباله گیری خیابانها، تسطیح وپاکسازی خیابانها، ترمیم وهمسطح سازی منهول ها، خاک ریزی  وتسطیح خیابان های منتهی به مدارس، ، لایروبی جویهای فاضلاب ،  کفپوش زنی پیاده رو ها، امحا دیوار نویسی ها، رنگ آمیزی تابلوهای راهنمایی و نام خیابانها وایستگاه های اتوبوس و همچنین ترمیم روکش آسفالت، افزایش مخازن جمع آوری زباله در پارک ها، تعویض و تنظیف سطل های پارکی، ترمیم و رنگ آمیزی سطل های پارکی و ......... می  باشد.

کتانباف خاطرنشان کرد: خدمت به مردم وظیفه ماست و ما با بسیج تمامی امکانات در راستای جلب رضایت شهروندان و ایجاد فضای شهری مطلوب  از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد اما از شهروندان عزیز اهوازی نیز انتظار داریم شهر را خانه خود بدانند و با رعایت اصول شهروندی و حفظ نظم و پاکیزگی شهر، شهرداری را یاری کنند زیرا همکاری و همراهی و مشارکت شهروندان زمینه ساز پیشرفت و توسعه شهری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار