اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
جدیدترین آلبوم "محمد معتمدی" خواننده برجسته موسیقی ایرانی روز سه‌شنبه 26 دی‌ماه، به نفع دانش‌آموزان بنیادکودک در شهر کتاب دانشگاه تهران و با حضور نمایندگان بنیاد و خالقان اثر رونمایی می‌شود.
به گزارش واحد ارتباطات بنیادکودک، آلبوم "بی‌محابا" با صدای محمد معتمدی و آهنگسازی ابراهیم طهرانی پور توسط مرکز موسیقی رها منتشر و توزیع می‌شود. این آلبوم به پیشنهاد آهنگساز این اثر به نفع دانش‌آموزان بنیادکودک رونمایی خواهد شد.

قطعات ای عشق، کوی خرابات، بی‌کمترین بهانه، وعده دیدار، بی‌کلام‌سواران با اشعاری از نعمت الله شمسی پور، عصمت بخارایی، زنده‌یاد دکتر حسین امینی و مولانا همراه است که توسط پویا سرایی ساخته شده‌اند.

"میخانه" و "یار با ماست" دو قطعه دیگر از این آلبوم را تشکیل می‌دهند که با اشعاری از حافظ و با تنظیم امیرحسین و امیرفرهنگ اسکندری و تکنوازی تنبور تولید شده اند.

نوازندگانی که در این آلبوم همکاری داشته‌اند عبارتند از ابراهیم و امیرحسین طهرانی پور (تنبور)، عبدالرضا رهنما (تنبور)، میثم مروستی (ویولن و آلتو) و علی جعفری پویان (ویولن)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، حسین رضایی‌نیا (دف)، امیرفرهنگ اسکندری و آزاد میرزاپور (عود)، زکریا یوسفی (سازهای کوبه ای) و علیرضا دریایی و امیرحسین اسکندریان (کمانچه) هستند.

گفتنی است، آلبوم «بی‌محابا» سه شنبه 26 دی‌ماه ساعت 18 تا 20 در شهر کتاب دانشگاه واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، تقاطع بزرگمهر با حضور نمایندگان بنیادکودک، هنرمندان، مؤلفان و خالقان اثر رونمایی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار