اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱
بعداز ظهر امروز ناصر علی فر ، ریاست آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر ، میزبان تنی چند از اعضای انجمن اسلامی معلمان استان بود .


شوشان خرمشهر :بعداز ظهر امروز ناصر علی فر ، ریاست آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر ، میزبان تنی چند از اعضای انجمن اسلامی معلمان استان بود .

روشن زاده دبیر انجمن مرکزی ، شیرعلی و رزمی اعضای هسته ی مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان خوزستان بعدازظهر امروز میهمان ریاست آموزش و پرورش خرمشهر در دفتر ریاست این شهرستان بودند و به بحث و تبادل نظر درباره امور فرهنگیان ، راهکارهای آموزشی و عبور از چالشهای پیش روی آموزش و پرورش پرداختند. 

دراین جلسه ناصر علی فر ریاست اداره،موسی مطوری جزیره عضو شورای شهر و انجمن اسلامی معلمان استان ، محمد علی احمدزاده معاونت آموزش ابتدایی و رئیس ستاد فرهنگیان روحانی درخرمشهر ، غلام عباس کاظمی کارشناس مسول واحد حقوقی و دبیر حزب اعتدال و توسعه شهرستان ، رؤیا اکبری عضو انجمن اسلامی معلمان استان و رئیس ستاد روحانی در خرمشهر ودبیر حزب مردم سالاری و عباس مدحجی،عضو انجمن اسلامی فرهنگیان و از اصحاب رسانه به بیان نظرات و راهکارهای خود پرداختند و ضمن اعلام حمایت از حضور علی فر در این سمت ، از تلاش وی در این چهل و پنج روز ریاست در راستای اعتلای آموزش منطقه قدردانی کردند .
روشن زاده دراین جلسه بر تعامل و خط مشی اعتدالی تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد تفکر اعتدالی و شایسته سالاری در اموزش و پرورش بیشتر نمودپیدا کند .
رزمی از دیگر اعضای انجمن اسلامی معلمان استان با تاکید براستفاده از نیروهای خوشفکر و همراه نسبت به بکارگیری مدیران کار آزموده ، اجرایی و نزدیک به بدنه ی دولت سخنانی ابراز نمود.
شیرعلی نیز با پذیرش چالشها و مشکلات پیش رو برای تعامل ، مشورت و نظرخواهی از انجمن اسلامی معلمان در امور خرد و کلان و طرح چشم انداز آموزش و پرورش مطالبی بیان نمود .

علی فر نیز درپایان ضمن تشکر از حضور اعضای انجمن و اهتمام اعضا به امور آموزش و پرورش نسبت به تعاملات و مشاورات و همفکری با انجمن اسلامی اطمینان بخشی کرده و افق های روشنی از همکاری های دوطرفه انجمن اسلامی معلمان و ریاست این اداره ترسیم نمود .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار