اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
شوشان خرمشهر:بسم الله الرحمن الرحیم والفجر ولیال عشر 
انقلاب اسلامی ، تجلی حماسه ماندگاری است ؛که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود .39 سال از این افتخار آفرینی می گذرد و همچنان نسیم روحبخش این انقلاب شکوهمند ، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نگاه داشته است .
ایامی که یادآور راهبری های امام  کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است. که فریاد استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی را در گوش جهان و جهانیان طنین‏ انداز کرد.
با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‎های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به طوری که نام ایران در حوزه های علمی و صنعتی بلندآوازه شد.
اکنون که در واپسین هفته‌های سال «اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال» هستیم، با اتکا به دولت خدوم تدبیر و امید  یکبار دیگر بر هدف خود در راستای القاء، توسعه و تکثیر روحیه جهادی در منطقه آزاد اروند به مثایه یک فرهنگ، تاکید می‌کنیم و رجاء واثق داریم که این مهم نقشی موثر در بهبود فرایندهای اقتصادی خواهد داشت. شکی نیست که این مهم در سایه یک عزم بزرگ محقق‌شدنی است.
اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر رابه ملت شریف ایران  تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.
                 اسمعیل زمانی 
رئیس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار