اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
محمد تقی زاده : وقتی به قد و قواره های دانش آموزان ابتدایی نگاه می کردم، حسرت آورد بود چون به لحاظ فیزیکی افت کرده اند.
محمد تقی زاده عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: آموزش و پرورش به تنهایی متولی تمام امور مربوط به کودکان و فرزندان نیست؛ همه سازمان و نهادها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی افزود: در روز جشن شکوفه ها وقتی به قد و قیافه دانش آموزان اول ابتدایی نگاه می کردم واقعا حسرت می خورد چون از نظر فیزیکی افت کرده اند؛ نسل ایرانی همیشه پهلوان، قهرمان و رشید بوده اند ولی امروزه دائما مشکلات جسمی دانش آموزان افزایش پیدا می کند.

تقی زاده با اشاره به اینکه وقتی دانش آموزان ما از نظر جسمی و فیزیکی مشکل داشته باشند، نمی توانند در فعالیت های پرورشی و تربیتی موفق باشند، بیان کرد: برگزاری جشنواره قطبی و استانی قرآن، عترت و نماز و همچنین توسعه زیرساخت های ورزش دانش آموزی دو دستور کار این جلسه هستند که امیدوارم راهکار برای توسعه آنها پیدا کنیم.

خادم علی تهذیبی معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: اعتقاد داریم که سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری در زمینه قهرمانی است، لذا آمادگی همکاری تنگاتنگ را داریم و اماکن ورزشی شهرها را صبح و روستاها نیز ظهر در اختیار آنها قرار می دهیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۱۹ مکان ورزشی در سطح استان خوزستان فعال هستند، افزود: آمادگی همکاری با آموزش و پرورش برای تقویت حوزه تربیت بدنی دانش آموزان را داریم.


/مهر
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment تغذیه شون درست نیست،وقتی بیچارهها فقط داشته باشند شکمشون پر کنند نه بر اساس نیاز بدن معلومه قدوقوارشون به قول شما فیزیکیشون رشد نمی کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار