اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان:
گلمرادی در صحن علنی با تاکید بر اینکه باید هرچه سریع تر برای پایداری آب، اشتغال و کاهش ریزگردها در این استان کاری شود، گفت: با تداوم این وضعیت، خوزستان تا 20 سال دیگر از جمعیت خالی می‌شود.
علی گلمرادی در نشست علنی عصر روز دوشنبه ( 16 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده برای خوزستان و باتوجه به نقش استراتژیک و تاریخی این استان در تامین امنیت و تامین درآمد ملی باید اذغان کنیم که این فرصت در حال تبدیل به تهدید است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فریاد میزنم و هشدار میدهم که اگر امروز به داد خوزستان نرسید فردا بسیار دیر خواهد بود بنابراین باید هرچه سریع تر برای پایداری آب، اشتغال و کاهش ریزگردها فکری شود.

وی افزود: روند خالی شدن خوزستان از جمعیت سرعت یافته و تا 20 سال دیگر این سرزمین خالی از جمعیت خواهد شد و اسمی از خوزستان نخواهد ماند لذا آقایان دولتمردان، مجلس‌نشینان بزرگ‌اندیش نگاه خود را به خوزستان تغییر دهید زیرا با نگاه سطحی به خوزستان در حق این کشور و نظام جفا می شود.  

گلمرادی با بیان اینکه توسعه پایدار اولویت اکثر کشورها است اما ملاحظات زیست محیطی و اجتماعی نیز در اولویت‌ هستند، اظهارکرد: اگر امروز برای بودجه کشور از ثروت خوزستان خرج می شود باید برای وضعیت نامناسب خودش نیز فکری شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تذکر به وزارتین نیرو و کشاورزی، گفت: کشاورزی خوزستان به مرحله فاجعه باری رسیده است و علیرغم تاکیدات رهبری برای طرح 550هزار هکتاری وضعیت قبل را نیز به نابودی کشانده اند.

گلمرادی همچنین درخصوص توجه به وضعیت بازنشستگان در بودجه سال 97 تذکر داد و افزود: بازنشستگان وضعیت نامناسبی دارند چراکه باید فرزندان بیکار خود را نیز تامین معاش کنند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار