اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
سرمربی تیم ملی کشتی بانوان:
سرمربی اوکراینی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران گفت: در تیم ملی کشتی بانوان ایران، افراد با استعدادی حضور دارند که فاصله زیادی با جهانی شدن ندارند.
آنا واسالینکو روز دوشنبه در آبادان اظهار کرد: در اردوی آماده سازی که به میزبانی آبادان برگزار شد تمرینات بدنسازی بسیار خوبی برگزار کردیم و هم اکنون کشتی گیران در شرایط مناسبی قرار دارند. 

وی افزود: هدف از برگزاری این اردو انجام تمرینات بدنسازی و همچنین مرور تمرینات فنی بود که خوشبختانه در 14 جلسه تمرینی که داشتیم به اهدافمان رسیدیم. 

سرمربی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران گفت:ایران در کشتی کلاسیک بانوان دارای استعدادهای بسیار خوبی است که با سرمایه گذاری روی آنها می توان در مسابقات بین المللی شاهد درخشش تیم ملی بانوان ایران باشیم. 

واسالینکو ادامه داد: کشتی گیرانی که اکنون در اردوی تیم ملی ایران هستند انگیزه بسیار بالایی برای کسب موفقیت دارند و در تمرینات همانند مسابقه ظاهر می شوند. 

وی افزود: تیم کشتی بانوان ایران با توجه به استعداد و ظرفیت هایی که دارد فاصله زیادی تا جهانی شدن ندارد و به طور قطع در مسابقات جهانی می توانیم شاهد درخشش دختران ایرانی باشیم. 

واسالینکو گفت:البته تیم ملی ایران برای نخستین بار قرار است در مسابقات جهانی شرکت کند و نباید انتظار معجزه از این تیم داشت زیرا هنوز کشتی گیران ایرانی به آن تجربه لازم دست نیافته اند. 

سرمربی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران اظهار کرد:با توجه به برنامه تمرینی که برای تیم ملی ایران در نظر گرفته ایم با آمادگی بالایی در مسابقات جهانی شرکت خواهیم کرد و امیدواریم از 6 وزن که قرار است در آن مسابقه دهیم حداقل سه نشان کسب کنیم. 

اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران از هشتم بهمن در آبادان آغاز و امروز دوشنبه 16 بهمن به پایان رسید. 

در این اردوی آبادان 33 کشتی گیر از 16 استان مختلف کشور دعوت شده بودند. 



/ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار