اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
کمالوند:
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید امیدوار است نتیجه دیدار تیمش برابر پرسپولیس را بحث‌های فنی رقم بزند نه اشتباهات داوری.
فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی پرسپولیس و صنعت نفت همیشه جذاب و دیدنی بوده است. این سومین بار است که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم. امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران دو تیم و بینندگان تلویزیونی از این دیدار لذت ببرند. 

ما هفته‌ها است که تمرکز خود را نتوانستیم در داخل حفظ کنیم و در بسیاری از بازی‌ها اتفاقات داوری سرنوشت این دیدارها را تغییر داده است. هم در جام حذفی با اشتباهات داوری جام را از دست دادیم و هم در لیگ مقابل تیم دوم جدول باید سه امتیاز را به دست می‌آوردیم که شکست خوردیم. با آنالیزی که داشتیم و با گواه کارشناسان، از ابتدای فصل باید ۱۱ پنالتی به سود ما گرفته می‌شد.

وی اضافه کرد: امیدوارم بازی منصفانه و عادلانه‌ای را شاهد باشیم و همانند بازی با استقلال اشتباهات داوری نتیجه را رقم نزند و بحث فنی تیم‌ها برنده و بازنده را مشخص کند. پرسپولیس یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است و نزدیک به ۱۸-۱۷ هفته است که شکستی را متحمل نشده است. این تیم با اختلاف در صدر جدول است اما ما نیز توانایی خود را در این فصل نشان دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره محرومان و مصدمان تیمش برای رویارویی با پرسپولیس گفت: اسدی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و دو بازیکن مصدوم داریم که به بازی فردا نخواهند رسید.

وی درباره حضور سوشا مکانی در بازی مقابل پرسپولیس گفت: سوشا کمی سرماخوردگی داشت و ما بازیکنانی که دچار سرماخوردگی می‌شوند را از سایر بازیکنان جدا می‌کنیم تا این بیماری در تیم شایع نشود.

کمالوند درباره خداحافظی دروازه‌بان تیمش اضافه کرد: او احساسی عمل کرد. پس از دیدار با استقلال همه تقصیرها گردن سوشا افتاد. شب دیدار با استقلال بلافاصله با او صحبت کردم و به سوشا یادآور شدم که تصمیم احساسی نگیرد. از فردای آن روز نیز در تمرین‌ها حاضر شد و به کار خود با ما ادامه داد.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در دیدار استقلال و ذوب آهن، هواداران استقلال پس از شکست، صندلی‌های جایگاه خود را شکستند اما در آبادان چرا این گونه نشد توضیح داد: یکسری تیم‌ها می‌خواهند همه چیز برای آن‌ها باشد.

وی در پاسخ به خبرنگاری که معتقد بود برنامه ۹۰ می‌خواست با توجه به حضور فغانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اشتباه او را در دیدار صنعت نفت و استقلال پوشش دهد و همین طور واکنش باشگاه صنعت نفت توضیح داد: این را برای اطلاع بعضی از هواداران بگویم که من از فردوسی‌پور خواستم در برنامه ۹۰ به من وقت دهد تا صحبت کنم اما این اتفاق رخ نداد. او به من گفت به دلیل این که برنامه دیر شروع می‌شود، نمی‌توانیم وقت اضافه‌ای را اختصاص دهیم که به نظر من این توجیه قابل قبول نبود. به هر حال این اشتباه در نیمه نهایی جام حذفی رخ داده و فینال از شهر آبادان گرفته شده است.

 این دیدار مهم‌ترین بازی تاریخ شهر آبادان بود و اشتباهات باعث شده اتفاقات به ضرر ما بیفتد. مدت‌ها است در فوتبال ما اتفاق بد و نامیمونی رخ می‌دهد. یک تیم، ستاره از تیم‌های دیگر جمع می‌کند و پول آن را نیز دولت می‌دهد و بدهی آن را نیز دولت می‌دهد و قراردادهای میلیاردی می‌بندد و باز هم چنین امکاناتی برای آن تیم کفایت نمی‌کند و می‌خواهد حمایت شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان اضافه کرد: بازی استقلال و ذوب آهن را همه دیدند. چه اتفاق داوری خاصی افتاد که این همه هجمه علیه ذوب آهن اتفاق افتاد. متاسفانه در لیگ ما نگاه عادلانه‌ای به فوتبال وجود ندارد. متاسفانه در آبادان مردم سرخورده شده‌اند. آن‌ها فوتبال را می‌فهمند. اگر تیمشان از لحاظ فنی کم و کاستی داشت، چنین ناراحتی در آن‌ها به وجود نمی‌آمد. مردم دیدند که ما می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم و پیروزی حق ما بود و فینال در دست ما بود که از ما گرفتند. در دیدار قبلی نیز ما تیم دوم جدول را شکست داده بودیم که خطا روی یک بازیکن دیگر را نمی‌گیرند و پنالتی به نفع فولاد اعلام می‌کنند. می‌خواهم بدانم ما و مردم آبادان تا چه اندازه باید صبر کنیم؟ تا چه زمانی به داور اعتراض نکنیم و ساکت بمانیم.


/ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار