اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
دبیر جشنواره بین المللی تئاتر اهواز گفت: اگر تعهداتی که برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر اهواز داده شده در مدت سه روز آینده عملی نشود برگزاری این جشنواره منتفی می شود.
سید صادق فاضلی اظهار کرد: قرار بود از سوی استانداری خوزستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مبالغی برای حمایت از برگزار این جشنواره داده شود که هنوز این امر با وجود نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره محقق نشده است.

وی گفت: تا این لحظه محل اسکان شرکت کنندگان جشنواره مشخص نشده و کارهای جشنواره نظیر روابط عمومی، اقدامات تبلیغاتی و انتشاراتی آن روی زمین مانده است و دلیل این اتفاق همکاری نکردن مدیرانی است که وعده دادند اما به آن عمل نکردند.

دبیر جشنواره بین المللی تئاتر اهواز با بیان اینکه تاکنون هیچ اعتباری به جشنواره داده نشده است افزود: اسم جشنواره از جشنواره تئاتر نفت به جشنواره تئاتر اهواز تغییر پیدا کرده است.

وی بیان کرد: تنها نهادی که به تعهداتش در قبال این جشنواره عمل کرده شهرداری اهواز است و احداث سه پلاتویی که وعده داده در حال ساخت هستند و به زودی آماده می شوند.

فاضلی گفت: فیلم های بازبینی نمایش ها در حال ارسال به دبیرخانه جشنواره هستند و تاکنون 22 فیلم رسیده که تا 27 بهمن به 100 فیلم می رسد. 

وی اظهار کرد: 6 کشور خارجی برای شرکت در جشنواره اعلام آماگی کرده‌اند و از کشورهای فرانسه، عمان، ترکیه، آذربایجان، عراق و لبنان هر کدام یک نمایش رسیده است.

نخستین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز بنا است از ١٥ تا ٢٠ اسفند امسال در اهواز برگزار ‌‎شود.



/ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار