اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر با پیروزی قاطع از سد حریف خود گذشت.
تیم فوتسال ملی حفاری روز جمعه در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان در خانه به مصاف تیم شهرداری رشت رفت که با درخشش بازیکنان بومی خود به برتری قاطعانه دست یافت.

شاگردان زیور بابایی(تیم ملی حفاری) که تعقیب کننده جدی تیم پالایش نفت آبادان محسوب می شوند با حساب 8 بر یک از سد تیم شهرداری رشت عبور کردند و در حال حاضر با 52 امتیاز همچنان در رده دوم جدول باقی ماندند.

در این دیدار نه چندان سخت سهیلا ململی چهار گل، فهیمه زارعی 2 گل، سحر پاپی و عاطفه عابدی هر کدام یک گل برای تیم ملی حفاری به ثمر رساندند.

منیژه زیبا سرپرست تیم ملی حفاری پس از بازی گفت: هر چند بازی نه چندان سختی داشتیم و در نیمه اول هشت گل به حریف زدیم اما در نیمه دوم انرژی بدنی بازیکنان تحلیل رفت و نتوانستیم در گلزنی موفق عمل کنیم.

وی مصدومیت بیش از اندازه بازیکنان را از مهمترین مشکلات تیمش در این فصل دانست و گفت: سارا عفراوی و فاطمه رحمتی را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی و مینیکس پا در اختیار نداریم همچنین فرشته خسروی دیگر بازیکن اصلی تیم در بازی امروز از ناحیه مچ پا آسیب دید و از زمین خارج شد.

زیبا افزود: هر چند در این فصل با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنیم و در برخی بازی ها مجبور هستیم نفرات مصدوم خود را به میدان بفرستیم اما با این وجود تمام تلاش خود را برای قهرمانی در این فصل انجام می دهیم.

/ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار