اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
پورموسوی:
سرمربی تیم فوتبال فولاد تلاش بازیکنان این تیم در بازی مقابل استقلال خوزستان را شایسته دانست و گفت:به خاطر بی حرمتی نسبت به بازیکنان این تیم در بازی مقابل استقلال خوزستان از سر مربیگری فولاد استعفا می دهم.
سیدسیروس پورموسوی روز جمعه در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان که با نتیجه بدون گل پایان یافت اظهار کرد: تیم فولاد تاکنون 38 امتیاز کسب کرده است و با تیم‌ های دوم و سوم با یک بازی کمتر هم امتیاز است اما برخی هواداران انتظار بیشتری از این تیم دارند. اگر تیم فولاد ضعیف بود به آنها حق می‌دادم اما اینک که در جایگاه دوم جدول قرار دارد بازهم به بازیکنان توهین می شود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به این که سطح توقع برخی هواداران خیلی بالا رفته است افزود: نباید فراموش کرد که تیم فولاد پارسال در لیگ دهم شد. اگر فوتبال خوبی بازی نمی‌کردیم از هواداران عذرخواهی می‌کردم ولی ما فوتبال ناب خوزستان را ارائه دادیم. 

وی با بیان اینکه در بازی گذشته مقابل نفت آبادان در نیمه اول بد بودیم اما در نیمه دوم بسیار خوب کار کردیم گفت: این در حالی است که در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان بازیکنان از اول خوب ظاهر شدند اما کسی زحمت آنها را ارج ننهاد.

پورموسوی با بیان اینکه برای اولین‌ بار توانستیم تیم سپاهان را در بازی رفت و برگشت شکست دهیم افزود:تیم فولاد امروز به واسطه بازی خوب بچه ها به یکی از غول های فوتبال ایران تبدیل شده است این در حالی است که هزینه‌ این تیم نسبت به تیم های دیگر بسیار ناچیز است.

وی با گله مندی از برخی هواداران که شعار می دهند ' بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم' گفت:کدامیک از بازیکنان این تیم بی‌غیرت است .اگر بی غیرت بودند در استان نمی‌ماندند.در اصفهان هم برنده می شویم اما وقتی به شهر خودمان می آییم فحش می خوریم.

پورموسوی افزود:اگر امروز استعفا ندادم فقط به خاطر بازیکنان بود چرا که می‌خواستم یک هفته دیگر کنار بازیکنان باشم تا در بازی بعد تیم را به رده دوم بازگردانم.

سرمربی فولاد افزود:در حالیکه تیم فولاد در 17 بازی بازنده نشده اما همچنان فحش می خورد و با بطری بازیکنان را می زنند که این یک بی حرمتی است. هوادار دوست دارد در خانه تیمش برنده شود اما فوتبال همین است. اگر تیم تاکتیک نداشت و مشکل بدنی داشت حق را به هواداران می‌دادم.

وی با اشاره به این که دست‌هایی پشت پرده است که اگر جلویش را نگیریم فولاد به حاشیه رانده خواهد شد افزود: ما در خارج از خانه راحت ‌تر بازی می‌کنیم و آرامش بیشتری داریم‌ زیرا استرس هواداران را نداریم. اگر تیم به حاشیه برود از رده پنجم هم پایین تر خواهد رفت . 

پورموسووی با بیان اینکه تنها یک هفته دیگر در خدمت باشگاه فولاد هستم گفت:قرارداد من 2 ساله است ولی با این شرایط نمی شود کار کرد. وقتی حرمت شکسته می‌شود باید رفت. 

وی با بیان این که فلسفه مربیگری ام اعتماد و وفاداری به تمام بازیکنان است افزود: برخی ها بعد از آمدنم به فولاد در بین هواداران هزینه می‌کنند و آنها را علیه ما تحریک می‌کنند. ضمن تشکر از مسئولان فولاد از مسئولان استان انتظار می رود چاره اندیشی کنند تا مربیان و بازیکنان استان حاشیه امنیت داشته باشند.

دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. 


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار