اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
امام جمعه آبادان از واگذاری فرصت های شغلی فاز 2 پالایشگاه آبادان به افراد غیر بومی انتقاد کرد و گفت: این اقدام غیر قانونی است.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد:متاسفانه برخی از مدیران منطقه حرف جوانان را نمی شنوند و برخی نیز با حرف و عمل خود باعث ناامیدی جوانان منطقه می شوند.

وی از استاندار خوزستان و مدیران کل استان خواست به زیر مجموعه خود در آبادان در خصوص جذب نیروی بومی تذکر دهند.

تاکنون 2 نشست هماهنگی از سوی فرماندار و نمایندگان مردم در مجلس در خصوص به کارگیری نیروی بومی در شرکت های منطقه برگزار شده که خروجی مثبتی نداشته است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت:متاسفانه برخی با لابی گری فرصت های شغلی فاز2 پالایشگاه را به افراد غیر بومی واگذار می کنند که این کار تبعض در حق جوانان منطقه است. 

وی افزود:برخی از مدیران آمارهای در خصوص به کارگیری نیروی بومی در فاز2 پالایشگاه آبادان ارائه می کنند ولی بعد از بررسی روشن شد که این آمار غیر واقعی است.

به گزارش ایرنا طرح تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان با اعتبار بالغ بر سه میلیارد دلار است با گشایش اعتبارات اسنادی ( L.C) با مشارکت 50 درصدی شرکت ایرانی و 50 درصدی شرکت چینی اجرایی می شود.

با اجرای کامل این طرح حدود هشت تا 12هزار نیروی کار در طول مدت حدود 6 ساله به تناسب اجرای فازها و مراحل مختلف کار اعم از مرحله طرح مطالعاتی، تجهیز کارگاه و ورود ادوات مورد نیاز و اجرای عملیات نهایی جذب می شوند. 

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:عزت کشور مرهون حضور ملت در صحنه مختلف انقلاب است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت:انقلاب اسلامی به رهبری معمارکبیر انقلاب اسلامی یک انقلاب حزبی نبود بلکه مردم بر علیه حاکمیت دیکتاتوری پهلوی انقلاب کردند. 

وی یکی از ارزش های انقلاب را اسلامی بودن آن توصیف کرد و بیان داشت: گسترش خدمات رفاهی، ایجاد زیرساخت های فنی و مهندسی، ارتقا کمی و فنی علمی و پیشرفت نظامی و دفاعی کشور مایه عزت انقلاب است.

امام جمعه آبادان گفت:امروز ایران اسلامی به هیچ کشوری وابسته نیست و با اتکا به نیرویهای متخصص داخلی روی پای خود ایستاده است.

وی افزود:دشمن با رسانه های جدید و با تمام توان علیه نظام اسلامی توطئه می کند و قصد دارد تا پایه های انقلاب را سست کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمائی 22بهمن پشتوانه ای برای نظام است و توطئه های دشمنان و عوامل آنان را خنثی می کند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه روز حفاظت اطلاعات سپاه را گرامیداشت.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار