اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
الباجی نماینده مردم اهواز در گفتگو با شوشان:
الباجی: مشارک صنایع و شرکت ها در توسعه و عمرانی استان بسیار مهم است و هر کار خیری که برای توسعه و عمران استان و رضایت مردم انجام شود باید خدا را شکر کرد.
جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه دعبل خزاعی در روستای مبارکه 3 که توسط شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی ساخته شده است به وظایف اجتماعی شرکت ها و صنایع انرژی در توسعه و عمرانی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: مشارک صنایع و شرکت ها در توسعه و عمرانی استان بسیار مهم است و هر کار خیری که برای توسعه و عمران استان و رضایت مردم انجام شود باید خدا را شکر کرد.

الباجی افزود: متاسفانه تا به امروز دانش آموزان در مدارس کانکسی تحصیل می کردند که این امر به مدیران بی تفاوت که از گذشته تا بحال در راس امور بودند برمی گردد، گاه در دولت یا مجلس و  چه گاه خود من باشم پس مسؤلین باید پاسخگوی مردم باشند.، خوشبختانه به گفته استاندار خوزستان این مدارس بعد از 12 سال به همت توسعه نیشکر برچیده شده اند که برای خوزستان با داشتن منابع خدادادی نفت، گاز و پتروشیمی بسیار زشت است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از شرکت ها و صنایع مختلف نسبت به قصور در انجام مسؤلیت های اجتماعی گلایه کرد و گفت: به عنوان مثال فلرهای نفتی به صورت 24 ساعته به ریه های مردم می رود و این شرکت ها هیچ حق آلایندگی پرداخت نمی کنند، نمونه آن شهر غیزانیه با وجود 400 حلقه چاه در دور خود فاقد جاده مناسب، بهداشت، آب شرب ، امنیت شغلی و.. است.

الباجی توجه به مردم را ضمانت بقای انقلاب دانست و تاکید کرد: توجه داشتن به مشکلات مردم و حل آن در واقع ضمانت کردن انقلاب است و مسؤلی که به مردم توجه نکند با ضد انقلاب فرق ندارد و مطمعن باشند نمایندگان همیشه پیگیر حق مردم هستند.


























comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
comment
0
0
comment سلام باید اقای نماینده در نظر داشته باشد این مدارس و تامین اعتبارشون هیچ ربطی به ایشان و مدیران فعلی نداره و قبلی ها این پروژه را ساخته اند و ایشان زحمت افتتاح را دارد متقبل میشود باید در اینده دید شما چه کرده اید که دیگران افتتاح کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار