اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
"دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است" (مقام معظم رهبری)
ایام فرخنده و مسرت بخش دهه فجر یادآور اراده های راستین، عقاید مستحکم و مبارزات خستگی ناپذیر یک ملت به رهبری بزرگمرد قرن، حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) علیه استکبار و طاغوت و ظلم و فساد است. این روزهای زمستانی، خاطرات نسل و خیابان هایی را تداعی می کند که در 12 بهمن 57 به استقبال پیرمرادشان گل باران شدند و با عزمی راسخ، انقلاب را پس از مدت ده روز به پیروزی رساندند. اتحادیه انجمن های اسلامی استان خوزستان به نمایندگی از انجمن های اسلامی ادارات، کارخانجات، اصناف, محلات و سایر انجمن های وابسته، ضمن تبریک و تهنیت به صاحب اصلی انقلاب، مولا و سرورمان، امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام عظمای ولایت و مردم شریف و گرانقدر استان و با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام انقلاب اسلامی و مجاهدت های بی نظیر انقلابیون ماندگار، تجدید بیعت خود را با مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) و نماینده محترم معظم له در استان، حضرت آیت الله موسوی جزایری(حفظه الله)، اعلام می نماید و بر حضور حداکثری و گسترده آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تاکید و نکاتی را به استحضار مردم صبور، قهرمان و شهیدپرور استان خوزستان می رساند: 

یک) انقلاب اسلامی، خواسته ی ملتی بود که با سرنگونی نظام استبدادی، شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد و هم اینک پس از گذشت سی و نه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب، همچنان نسبت به حفظ ارزش ها و تحقق اهداف اولیه پایبند می باشد. لازمه انقلابی ماندن پشتیبانی از ولایت فقیه بوده و خواهد بود. همچنین با تمام قوا و توان و تا آخرین قطره خون خود در مقابل زورگویی های استکبار جهـانی و دشـمنان قسـم خـورده این سـرزمین مـقدس، ایستاده و مدافع آرمان ها و ارزش های والای نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم. 

دو) پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی، غیر قابل کتمان و موجب افتخار است. در زمینه های گوناگون آموزش، علم و فنآوری، انرژی هسته ای، صنایع فضایی و نظامی، بهداشت و درمان، خدمات عمرانی و ارتباطی، ارتقاء مشارکت سیاسی و آگاهی مردم، عدم وابستگی به غرب و شرق، تبدیل شدن به یک قدرت بی بدیل در منطقه و حمایت از مستضعفین عالم و تاثیر سیاست های راهبردی نظام جمهوری اسلامی به ویژه در کشورهای همسایه و سایر دستآوردها، نشان از اقتدار، امنیت و موجب مباهات است. 

سه) علیرغم تمام فعالیت های مثبت و رو به جلو و گام نهادن در مسیری که ان شاالله به قله ی علم و ایمان و سربلندی خواهد رسید، زخم ها و مشکلاتی در این راه وجود داشته که اهتمام جدی مسئولین ذیربط و همراهی ملت را می طلبد. به خصوص در استان عزیزمان که هشت سال جنگ تحمیلی را تجربه کرده و هنوز آثار نه چندان مطلوب مادی و معنوی آن بر جا مانده است. مردم عزیزی که جانانه از جان و مال خویش گذشتند و اجازه واگذاری حتی یک وجب از خاک کشور را دربرابر حملات ناجوانمردانه دشمنان، ندادند. لذا حق این مردم مظلوم، صبور و شریف بیش از این هاست و خدماتی که در بخش های گوناگون می بایست صورت پذیرد، نیازمند توجه و تسریع ویژه است. مسائلی از قبیل فقر، محرومیت، اشتغال زایی جهت جوانان، مباحث زیست محیطی به خصوص در بحث انتقال رودخانه های استان، آلودگی هوا ناشی از عوامل مختلف از قبیل گرد و خاک و آلاینده های صنعتی، تخصیص اعتـبارات مـورد نیاز در بخش های عمـرانی، عنایت خاص به روستاها و نقاط محروم شهرهای مختلف استان، توجه جدی به مطالبه گری به حق مردم استان و پاسخگویی مناسب مسئولین ذیربط و پیگیری رفع سایر آسیب های اجتماعی از جمله مواردی است که هماهنگی و فعالیت جهادی کلیه مدیران کلان و خرد استان را می طلبد. اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان آمادگی خود را جهت همکاری و پیگیری مسائل مختلف اعلام می دارد. بلاشک تلاش های مسئولین عزیز تاکنون قابل تقدیر و ارج بوده ولیکن تا رسـیدن به سـرمـنـزل مـقـصـود مسـیر دشـواری در پـیـش داریـم که با توکـل بر خـداوند متعال و اسـتعانت از حـضرت ولـی عـصـر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و همکاری و همیاری مردم با مسئولین با حداکثر وسـع و توانـایی، زخـم ها را درمـان و مشـکلات را برطـرف نـمـوده تـا ان شاالله حقـوق شایسـته مـردم اسـتان ادا گـردد که به فـرموده امـام راحل(رحمت الله علیه) : "خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است". 

نصر من الله و فتح قریب 
اتحادیه انجمن های اسلامی استان خوزستان 
سید محمدرضا حسن زاده 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار