اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
8 شب با شکوه برای کارگران خدمات شهری مناطق هشتگانه کلانشهر اهواز برگزار شد. این جشن ها در راستای تکریم کارگران خدوم شهرداری اهواز برپا شدند.
معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر اهواز در اختتامیه جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تلاش مجموعه فرهنگی شهرداری اهواز در این ایام با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انجام شد و سعی بر آن شد تا فضای شهر فضایی شاد و فرهنگساز باشد.

احمد سراج ادامه داد: در اقدامات فرهنگی انجام شده روابط عمومی، معاونت خدمات شهری، سازمان زیباسازی، بسیج دانش آموزی و دانشجویی نیز موثر عمل کردند و باعث شد تا شبهای با شکوه و در خور شان رقم زده شود.

سراج با اشاره به اینکه حرمت ایام فاطمیه نیز با برگزاری مراسم های مذهبی حفظ شد، گفت: در ابتدای ایام مبارک دهه فجر که مقارن شده بود با ایام فاطمیه مراسم های مذهبی و سوگواری برگزار شد تا حرمت آن ایام نیز بنحو مطلوب حفظ شود.

وی با بیان اینکه مردم علاقه مند به اهل بیت هستند و ریشه انقلاب اسلامی نیز برگرفته از عشق و محبت به اهل بیت است، بیان کرد: شعارهای دوران انقلاب را اگر مد نظر قرار دهیم درخواهیم یافت که برگرفته از قرآن و اسلام و اهل بیت بوده به همین سبب همواره در قلوب مردم محبت اهل بیت وجود داشته و مسوولین فرهنگی نیز قطعا با پیروی از این مهم بررنامه ریزی های خود را انجام می دهند کما اینکه در این ایام نیز بخوبی موارد مذهبی مروبط به ایام فاطمیه رعایت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشن های با شکوه برای کارکنان خدمات شهری اهواز بیان کرد: بار اصلی خدمات شهری بر دوش پاکبانان، کارگران فضای سبز و رفت و روب است. این قشر زحمت کش معمولا در تمامی فصول بار خدمات شهری را بر دوش کشیده اند و اگر مردم احساس آرامشی در شهر دارند بواسطه زحمات این کارگران خدوم است.

سراج افزود: نقطه عطف این شب ها برگزاری جشن های شاد برای این کارگران و خانواده های محترم شان بود که برای اولین بار توانستیم فاصله میان مسوولین شهری و کارگران خدمات شهری را برداشته و همه در یک سالن و در کنار هم ساعاتی را به شادی سپری کردند.

وی یادآور شد: با این مراسم ها که هر شب به یک منطقه اختصاص داده شد می توان اعلام کرد که تابوی فاصله میان مسوولان شهری و کارگران خدمات شهری شکسته شد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر اهواز بیان کرد: قشر زحمت کس خدمات شهری باید مورد تکریم قرار گیرد و این نه تنها ببرعهده مسوولین است بلکه مردم نیز می بایست در راستای تکریم زحمت کشان خدمات شهری دقت نظر داشته باشند.

سراج ادامه داد: در ایام مبارک دهه فجر همه سعی و تلاش بر آن بود تا با برگزاری جشن های باشکوه کلیه نقاط شهر در مناطق هشتگانه مورد توجه قرار گیرد تا مردم در سایر نقاط شهر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را لمس کنند. این در حالی است که در این جشن ها سعی شد مناطق کم برخودار و محروم بیشتر مورد توجه قرار گیرند که از جمله می توان به کوی علوی، شهرک الهیه، شهرک دانشگاه و 4 راه نادری اشاره داشت.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر در 4 راه نادری برنامه های متنوع و تاثیرگزاری برگزار شد، گفت: 4 راه نادری بسیار منطقه مهمی است چراکه در ایام انقلاب همواره شاهد حضور مردم انقلابی و در صحنه بوده است. به همین سبب هر شب در این مکان جشن برگزار شد و نمایشگاه فرهنگی دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری بسیج حوزه 4 شهری برای مردم به نمایش گذاشته شد. این در حالی است که در منطقه زیتون کارمندی نیز با همین شرایط و با کمک بسیج حوزه 6 شهری برگزار شد که اتفاقا با استقبال بسیار خوب مردم نیز روبرو شد.

گفتنی است در این ایام برای اولین بار تریبون آزاد نیز برگزار شد که جوانان نسل سوم و چهارم آمدند و مباحث مختلفی را در مورد انقلاب خود مطرح کردند. در این برنامه علاقه مندی و رضایتمندی جوانان به انقلاب بارها عنوان شد که البته گلایه هایی هم وجود داشت که شنیده شد و بررسی خواهد شد.

معاونت فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز ادامه داد: بحث نور افشانی در شب 22 بهمن ماه، پرواز بالن و بادکنک ها نیز از دیگر برنامه های شادی بود که سعی شد در چند نقطه شهر برگزار شود.

سراج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گروه های سرود دانش آموزش از نسل چهارم انقلاب و حضور در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال یکی از برنامه های بسیار خوبی که برگزار شد و مورد توجه نیز قرار گرفت، شناسایی گروه های سرود دانش آموزی انقلابی بود که با حضور در جشن ها و با استفاده از اشعار زیبای انقلابی مورد توجه مردم قرار گرفتند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار