اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: باشگاه استقلال خوزستان در صورتی که قصد تیم داری در لیگ برتر را ندارد به سازمان لیگ اعلام کند تا در این خصوص چاره اندیشی شود.
عبدالکاظم طالقانی اظهار کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت گروه ملی فولاد ایران در قبال مردم خوزستان، آنها باید از تیم استقلال خوزستان حمایت کنند و موظف به پرداخت هزینه های این باشگاه هستند در غیر این صورت تیم را تحویل دهند تا اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال خوزستان مسئولیت تیم را به فردی که شایستگی آن را دارد واگذار کنند.



وی با اشاره به تماس خود با مسئولان سازمان لیگ درباره مطالبات باشگاه استقلال خوزستان از فدراسیون و سازمان لیگ گفت: مطالبات باشگاه ها به ندرت پرداخت می شود و این گونه نیست که کل مطالبات به یکباره تسویه شود از طرفی اگر تیمی بدهی و جرایمی داشته باشد از میزان مطالبات آن کاسته می شود.

وی در خصوص کناره گیری تیم استقلال خوزستان از لیگ برتر فوتبال کشور افزود: من نمی دانم که مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به چه دلیل این حرف را زده اند؛ هر اداره و شرکت که در سطح کشور تیم داری می کند، در قبال مردم یک مسئولیت اجتماعی بر عهده دارد که باید به بهترین شکل آن را ادا کند و امیدواریم این گونه نباشد که تیم استقلال خوزستان از لیگ برتر کنار رود. 

طالقانی ادامه داد: هر تیمی با مشکل مالی روبه رو است اما نباید اعلام کنند که مشکلات استقلال خوزستان حل نشدنی است. در نشستی که امروز با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مسئولان باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد به رفع مشکلات این باشگاه تاکید شد.

وی با اشاره به اینکه استقلال خوزستان شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و هیات فوتبال در حد توان از این تیم حمایت می کند افزود: انتظار داریم که بازیکنان قدری آستانه تحمل شان را بالا ببرند و برای پرداخت حق و حقوق خود به باشگاه فرصت دهند هر چند که حق و حقوق بازیکنان باید به خوبی پرداخت شود.

به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان که از دو فصل پیش با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند و گفته می شود بازیکنان این تیم در روزهای گذشته اعتصاب کرده و بر سر تمرینات حاضر نمی شوند.

این تیم خوزستانی هم اکنون با کسب 20 امتیاز از 23 بازی در مکان پانزدهم رده بندی جای دارد و زنگ خطر سقوط به لیگ پایین تر برای آبی های خوزستان به صدا درآمده است این در حالی است که کادر فنی و بازیکنان این تیم مدعی هستند که حق و حقوق خود را در این فصل طبق قرارداد از پیش تعیین شده دریافت نکرده اند.

مسئولان باشگاه استقلال خوزستان کناره گیری این تیم را از مسابقات لیگ برتر اعلام کرده اند.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار