اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
دور چهارم رقابت های بین المللی شطرنج بین المللی جام کارون در اهواز شامگاه سه شنبه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
 رقابت های بین المللی شطرنج جام کارون از روز 28 بهمن ماه در سه گروه به میزبانی اهواز آغاز شده و در حال پیگیری است که تا اینجای کار اساتید بزرگ شاهین لرپری زنگنه ، آرش طاهباز، فرخ آموناتف تاجیک و پوررمضانعلی با 3.5 امتیاز صدرنشین گروه A هستند.

همچنین استاد فیده مهرداد صداقتی به همراه علی حسین از عراق، دلار وحیدف از ازبکستان، پویا درینی ، احسان قائم مقامی، سید خلیل موسوی و مهرداد ندیمی فر با 3 امتیاز در تعقیب سرنشینان این گروه هستند.

صبح روز چهارشنبه در این گروه استاد لرپری زنگنه با استاد آموناتف روی میز یک دیدار می کند همچنین استاد طاهباز روی میز 2 به مصاف استاد پوررمضانعلی می رود و استاد قائم مقامی با ندیمی فر روی میز 3 دیدار میکند.

استاد درینی با علی حسین عراقی، استاد بین المللی موسوی با استاد فیده صداقتی و استاد مصدق پور با دلار وحیدف ازبکستانی به ترتیب روی میزهای 4 تا 6 مبارزه خواهند کرد.

در جدول B این رقابت ها که 135 شطرنج باز حضور دارند محمدامین اسماعیل نژاد، مهیار دورودیان، پیمان دوست کام و احمد دشتی با چهار امتیاز در مکان های اول تا چهارم رده بندی قرار دارند. همچنین محمد اسکندری، آروین عادلی، مهدی روحبخش، مریم توزادزه از گرجستان، دانیال افزون و عباس حسن پور همگی با کسب 3.5 امتیاز در مکان های پنجم تا دهم جدول این گروه قرار دارند.

در جدول C این رقابت ها 65 شطرنج باز حضور دارند که پس از پایان دور چهارم محمدمهدی قربانی، بهانیلا از سریلانکا و خانم پرشیا کان یامارالا از ایرلند با چهار امتیاز در مکان های اول تا سوم قرار دارند. همچنین اوریا شکیبایی، رضا منجزی، حامد قاضی، سینا موحد، علیرضا سلیمانی، سیدابوالفضل موسوی فر، آنیتا پرویزی همگی با کسب 3 امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا دهم این گروه قرار دارند.

به گزارش ایرنا رقابت های بین المللی شطرنج جام کارون شامگاه شنبه 28 بهمن در مجموعه ورزشی هتل نیشکر اهواز آغاز شد که به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

این رقابت ها در سه جدول و در 9 دور به روش سوییسی در حال برگزاری است که در جدول A بازیکنان دارای رنکینگ بالاتر از 2100 با یکدیگر به رقابت می پردازند همچنین در جداول B و C به ترتیب بازیکنان دارای رنکینگ کمتر از 2100 و بازیکنان زیر 14 سال حضور دارند.

رقابت های شطرنج جام کارون پس از 11 سال برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار می شود و نفرات برتر ایرانی این دوره از رقابت ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار