اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور ، خبرداد ؛
آبادان - شوشان ؛ رییس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: میزبان دائمی مسابقات آغاز فصل دو و میدانی کشور به خرمشهر واگذار می شود.
شوشان - آبادان ؛ مجید کیهانی امروز پنجشنبه (۳ اسفندماه) در حاشیه نخستین نشست شورای ورزش منطقه آزاد اروند که در سالن اجتماعات این سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به وجود پیست تارتانی در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر میزبانی مسابقات آغاز فصل دو و میدانی کشور به خرمشهر داده می شود.
وی افزود: هیچ استانی مثل خوزستان دارای ۶ پیست تارتان نیست که ظرفیت رشته دو و میدانی را داشته باشد و باید از این فرصت بهترین استفاده را برد.
کیهانی با بیان اینکه خوزستان در زیرساخت رشته دو و میدانی رتبه نخست کشور را دارد تصریح کرد : به این واسطه در هیات مدیره فدراسیون دارای سه کرسی می باشد.
وی به استعداد و پتانسیل ورزشکاران این رشته ورزشی در شهرستان خرمشهر اشاره کرد و افزود :در مسابقات قهرمانی آسیا که ماه گذشته تهران میزبان آن بود سه دونده خرمشهری عضو تیم ملی ایران بودند که این نشان از وجود استعداد و پتانسیل در این شهر است.
رییس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد :سازمان منطقه آزاد اروند می تواند در  بحث تجهیزات کمک شایانی به رشته دو و میدانی شهرهای آبادان و خرمشهر کند هر چند که این سازمان تا کنون کمک های خود را داشته است.
وی با بیان اینکه این فدراسیون با مشکل تامین اعتبار برای هیات های استانی مواجه است عنوان کرد : با توجه به اینکه فدراسیون دو و میدانی با مشکل تامین اعتبار مواجه است هیات های استانی و شهرستانی باید از ظرفیت های درون استانی برای اداره خود استفاده کنند.
وی از مدعی قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا خبر داد و گفت : تیم ملی ایران با شرایطی که دارد قطعا از مدعیان قهرمانی به شمار می رود هر چند که شرایط بسیار سختی پیش رو دارد.
رییس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد :با برگزاری اردوهای تدارکاتی و حضور در تورنمت های مختلف شرایط تیم ملی ایران بسیار مناسب است و شانس کسب مدال های طلا در مسابقات آسیایی را داریم.

انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار