اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ؛
آبادان - شوشان ؛ معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق دستور وزیر ورزش ستادی را در وزارت خانه تحت عنوان فجر چهلم راه اندازی کردیم که در آن جا جهت رسیدگی به وضعیت استادیوم های شهرهای آبادان و خرمشهر پیگیریهای لازم را انجام می دهم.
شوشان آبادان ؛ فریبا محمدیان ، در نخستین نشست شورای ورزش منطقه آزاد اروند که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: دردهای شما را شنیدم،  من هم جز همین مردم هستم. سعی مان این است تا در نخستین جلسه شورای ورزش منطقه آراد اروند، مذاکرات بسیار هدفمند و با نتیجه ای  داشته باشیم.

وی گفت: یکی از شروط تاسیس مناطق آزاد، انجام زیرساخت ها است و اگر چنین نشود، مجوزشان ساقط می شود، ضمن این که پرداخت به مباحث اجتماعی نیز از دیگر سرفصلهای قابل انجام توسط مناطق آزاد است.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: یکی از مسائلی که در حوزه توسعه میدانی در بحث تصمیم گیری در سطح کلان کشور مورد توجه است، موضوع احداث و تاسیس مناطق آزاد در استان های مشابه خوزستان، هرمزگان و ... است. ما خواهان و به دنبال توسعه ورزش هستیم.

وی با بیان این که با نسبت به خرمشهر آشنایی کامل دارم، گفت: من اهل خرمشهر هستم و طعم جنگ را هم چشیده ام؛ افسردگی زنان را می دانم. آن ها خواهان نگاه ویژه مسوولان هستند.باید در برنامه ریزی ها هم زنان و هم مردان را ببینیم و دوشادوش هم در جهت آبادانی قدم برداریم.

محمدیان بیان کرد: درد افسردگی آبادانی ها و خرمشهری ها را می دانم و در درمان آن پیش قدم هستم. در مدارس باید شادمانی آورده شود. شهرهای آبادان و خرمشهر برای تمام ایران مهم هستند و ما نیز در برنامه های مان مباحث این دو شهر را داریم.

وی در ادامه گفت: تبصره 40 ماده 7، به سازمان منطقه آزاد این کمک را می کند تا به دلیل شرایط ساختاری، بخش خصوصی بتواند برای مشارکت در امر  ورزش از معافیت برخوردار شود.

معاون وزیر ورزش بیان کرد: طبق دستور وزیر ورزش ستادی را در وزارت خانه تحت عنوان فجر چهلم راه اندازی کردیم که در آن جا جهت رسیدگی به وضعیت استادیوم های شهرهای آبادان و خرمشهر پیگیریهای لازم را انجام می دهم. تیم سلطانی فر  این میراث ناتمام ماندن استادیوم ها و سالن های ورزشی را به دوش می کشد.

وی افزود: طبق مصوبه نمایندگان مجلس تا زمانی که سازه های نیمه تمام کامل نشوند، امکان تخصیص منابع مالی برای احداث های جدید را نداریم، مگر این که در قالب تفاهمنامه هایی که با مناطق آزاد منعقد می کنیم، اعتباراتی را پیش بینی کنیم.

محمدیان گفت: از نقدینگی 27 صدم درصدی ارزش افزوده ای که برای استان خوزستان در نظر گرفته شده، 60 درصد آن پرداخت و مابقی نیز  با پیگیری استاندار و کمک وزیر بررسی و پرداخت می شود. به طور حتم شرایط برای آبادان و خرمشهر با شتاب بیشتری دنبال می شود تا اتفاقات خوبی در این مناطق بیفتد. باید استعداد در منابع انسانی، سازه های تخصصی، منابع شهری و مدیریتی برای راه اندازی یک هیات وجود داشته باشد.

انتهای پیام/.


***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار