اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
محل دفع زباله گتوند در نزدیکی شهر و با وضعیتی نه چندان مناسب انجام می شود که هم از لحاظ زیست محیطی و هم از جنبه ظاهری آسیب هایی وارد می کند.
به گزارش پایگاه خبری شوشان، شهردار گتوند در خصوص سوزاندن زباله در نزدیکی شهر گفت: متاسفانه این موضوع از زمان تاسیس شهرداری گتوند وجود داشته و در همین محل در جوار مزارع کشاورزی و کانال انتقال آب متاسفانه بالاجبار این اقدام انجام شده است.


مهندس صدیقه میری در خصوص پیگیری های انجام شده برای حل موضوع اظهار کرد: طبق مصوبه کارگروه پسماند استان، مقرر گردیده بود زباله شهرهای گتوند، شوشتر و یکی دو شهر دیگر به شهرداری دزفول تحویل و دفع زباله توسط آن مجموعه انجام گیرد. ما با شهرداری دزفول هم نامه نگاری کردیم و آمادگی خود را جهت این کار اعلام کردیم اما هیچگونه پاسخی به ما داده نشد.

وی افزود: با این حال ما با جدیت به دنبال رفع این موضوع بوده ایم چرا که دود و بوی نامطبوع هنگام سوزاندن این زباله ها کاملاً در مسیر شهر گتوند قرار دارد و علاوه بر این چهره بسیار زشت و نازیبایی در منطقه که محل تردد نسبتاً زیادی هست به وجود می آورد.

شهردار گتوند اضافه کرد: زمینی را که جزء اراضی ملی محسوب می شد برای این موضوع در نظر گرفتیم و با دستگاه های ذیربط هماهنگی های لازم نیز صورت گرفت اما متاسفانه در مراحل آخر اجرایی شدن کار کسانی با رو کردن اسناد و ادعای مالکیت مانع تغییر شرایط شدند.

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر نقاط دیگری را با هماهنگی بهداشت و سایر نهادهای مرتبط با قضیه در نظر گرفتیم و در حال طی روند معمول امور هستیم تا انشاءالله بتوانیم این موضوع را حل کنیم. در روزهای گذشته نیز جلسات متعددی در این رابطه داشتیم و به جد دنبال حل مسئله هستیم.

میری گفت: از روز اول ورودم به شهرداری گتوند مسائل زیست محیطی جزء اولویت های من بوده و انشاءالله تا حصول نتیجه این موارد را پیگیری خواهم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار