اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
فروزان سلیمانی:
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با بیان این‌که به دنبال بهانه تراشی نیستیم و در ادامه لیگ برتر نیز با تمام توان کار می‌کنیم، گفت: با مشکلات می‌سازیم و البته اگر با مشکلات‌ نسازیم، ‌چه کار می‌توانیم انجام دهیم.
فروزان سلیمانی در خصوص شکست 3 بر یک تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: در ابتدا به تیم خوب سپاهان خسته نباشید و تبریک می‌گویم. ما  بازی را خوب شروع کردیم و نیمه اول متعادل بود. در شروع نیمه دوم به دلیل باران و از بین رفتن خط کشی‌های زمین وقفه‌ای افتاد که بدن بازیکنانم سرد شد و در همان ابتدای نیز گل بدی خوریم که شاید همان گل، تیم را از نظر روحی دچار افت کرد.

وی بیان کرد: روی این گل بدون شک بی‌تجربگی بازیکنانم کار دست‌مان داد ولی بازی فوتبال است و البته ما دو بازیکن‌مان را هم در اختیار نداشتیم و با ۷۰ و ۸۰ درصد توان‌مان بازی کردیم.

 سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: ما ۱۸ نفر هستیم و نفرات بسیاری از تیم نیز آسیب‌دیده هستند. متاسفانه از بازی گذشته با تیم بم علاوه بر خستگی راه، ناسزا شنیدن از تیم حریف، کتک خوردن و دو کارته شدن و اخراج بازیکنانم چیز دیگری نصیب ما شد. داور آن مسابقه فقط  سر تیم  ما را برید و  عجیب است که بمی‌ها حتی یک‌کارت قرمز هم نگرفتند. 

وی بیان کرد: به نظرم داور وسط بازی روز گذشته خوب بود ولی کمک اول آن به نظرم خیلی پر اشتباه بود و چند موقعیت خوب تیم ما را آفساید اعلام کرد که واقعا آفساید نبود. اگر قرار باشد هر فراری چه درست و چه نادرست را داور پرچم بزند که نمی‌شود، بازی کرد. 

سلیمانی افزود: در بازی با سپاهان  نیمکت‌مان خالی و بدن‌ بازیکنانم هنوز خسته مسابقه با سیرجان و کرمان بود. پنج مسابقه در دوازده روز شوخی نیست، البته کسی جز خود ما مقصر نیست و سیرجانی‌ها و فدراسیون و خانم ‌ناظمی خیلی با ما همکاری کردند. 

وی در ادامه گفت: فقط نمی‌دانم چرا مسابقات ما ناظر داوری ندارد؟ نه بازی با بم ناظر داشتیم و نه در دیدار روز گذشته. متاسفانه باتوجه به این‌که بازی با سیرجان را به وقتش نرفتیم و معوقه شد، تاوان آن را هم دادیم و بازیکنان‌مان واقعا توان ندارند و بدن‌هایشان خالی کرده است. 

 سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: اگرچه این را خوب می دانم که الان وقت بهانه تراشی نیست و باید ریکاوری خوبی داشته باشیم تا بازی‌های آینده را با امتیاز از بازی خارج شویم. با تمام توان کار می‌کنیم و با مشکلات می‌سازیم و البته اگر با مشکلات‌ نسازیم، ‌چه کار می‌توانیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: دو سه روز دیگر مجدا باید سوار اتوبوس شویک و به ارومیه  برویم. متاسفانه فرصتی هم برای ریکاوری خوب نداریم، ضمن این‌که یکی دو بازیکن‌مان هم مصدوم هستند که امیدوارم به این مسابقه برسند. اگر نرسند شاید مجبور شویم 10 نفره مقابل  تیم خوب ارومیه بازی کنیم و شاید این هم تجربه جدیدی باشد. فقط مطمئن هستم بازیکنان ما  فصل بعد در هر تیمی بازی کنند، قطعا  بی‌تجربه نخواهند بود و به لحاظ کیفی بهتر خواهند شد، چرا که هر چه بلا و مشکل، کم‌توجهی و شاید هم بی‌توجهی بوده را امسال تجربه‌ کرده‌اند. 

سلیمانی در ادامه با اشاره به حضور تاج در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی در اهواز، گفت:‌ شما رسانه‌ها  چیزی جز دیدار او از ورزشگاه فولاد و راه‌اندازی اتوماسیون هیات فوتبال ننوشتید. او به هر استان می‌رود، به فوتبال بانوان ‌آن استان  توجه داشته‌ است. بعید می‌دانم که در حضور آقای تاج  حتی اشاره‌ای به فوتبال بانوان خوزستان شده باشد. شاید به این دلیل باشد که بانوان ما کسی را ندارند که حرف دل‌شان را بزند.لطفا اگر کسی اطلاع دارد، اطلاع‌رسانی کند تا ما کمتر غر بزنیم، زیرا ظاهرا فقط ‌غر زدن را بلدیم!

وی افزود:  سلیمانی‌ها می‌آیند و می‌روند و آن‌چه می‌ماند کارنامه فوتبال استان است. هوای کارنامه پر افتخار فوتسال و فوتبال  بانوان استان خوزستان را داشته باشیم. ملی‌پوشان فوتبالی و فوتسالی  زیادی از استان  ر تیم‌های مختلف کشور توپ‌می زنند و این مهم با تلاش مربیان پر تلاش بانوان استان  به دست آمده است و اینک  نیاز به توجه و برنامه ریزی دارد . به هر حال  ما قدردان هرفردی که به تنها تیم فوتبال بانوان استان توجه دارد و کمک می کند، هستیم.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار