اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کنسرت بابک جهانبخش در آبادان؛
آبادان - شوشان ؛ بابک جهانبخش خواننده محبوب موسیقی پاپ کشور، در ادامه تور کنسرت‎ های خود ۸ اسفند ماه در سینما نفت آبادان اجرای برنامه می کند.



شوشان آبادان ؛
بابک جهابخش ، ۸ اسفند ماه سال جاری به مدت یک شب در سینما نفت آبادان روی صحنه خواهد رفت و برای طرفداران خود موسیقی زنده اجرا می کند.

گفتنی است این اولین اجرای جهانبخش در آبادان است.

احمد تهیه کننده این کنسرت گفت : این کنسرت با نور پردازی و صدابری مدرن و حرفه ایی برای اولین بار در آبادان برگزار می شود و با کنسرت های قبلی که در این شهر برگزار شده است تفاوت های بسیاری دارد.

وی با اشاره به مبلغ بلیط این کنسرت ، اظهار کرد : مبلغ بلیط ها به گونه ایی تعیین شده تا همگان بتوانند در این برنامه حضور داشته باشند.

محمدی افزود : طی ۵ و ۶ سال گذشته درخواست های بسیاری برای دعوت از این خواننده و اجرای برنامه زنده از سوی هواداران جهانبخش داشتم اما متاسفانه طی این مدت شرایطی برای برگزاری و اجرای کنسرت ایشان بوجود نیامده بود و با توجه به اینکه مجوز برگزاری این کنسرت دیر آماده شد اما چون تقاضاهای بسیاری داشتیم این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

تهیه کننده این کنسرت بیان کرد : سانس اول این برنامه از ساعت ۱۹:۰۰ در سینما نفت آبادان برگزار خواهد شد که یک ساعت قبل از شروع ورودی مهمانان عزیز را به سالن آغاز خواهیم کرد و چنانچه از این کنسرت بیشتر استقبال شود سانس دوم نیز برگزار می شود و بابک جهانبخش بر روی صحنه خواهد رفت تا برای هواداران خود موسیقی زنده اجرا کند.

وی عنوان کرد : از همه افرادی که ما را برای اجرای این برنامه حمایت کردند تشکر می کنم و امیدوارم این کنسرت بطور منظم ، خوب و استاندارد اجرا شود تا هم مردم رضایت داشته و هم مسئولین نیز از کار و نظممان راضی باشند.

این کنسرت به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری "سرود اروند همایون" به مدیریت احمد محمدی ، با همکاری اداره‎ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند و اداره ارشاد شهرستان آبادان تهیه و تدارک دیده شده است.

علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت با انتخاب صندلی می‎توانند به وبسایتwww.exirconcert.com مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های  ۰۹۹۰۴۱۲۳۵۰۱ و ۰۹۳۸۲۹۳۲۵۰۰ تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار