اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
سید فاصل موسوی نماینده اصلاح طلب مجلس دوره هشتم مجلس شورای اسلامی درباره رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد معتقد است: «احمدی نژاد بازی را شروع کرد ولی نمی تواند آن را جمع کند.»
نامه‌نیوز نوشت: سید فاضل موسوی نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم گفت: احمدی‌نژاد بازی را شروع کرده است اما خودش نمی‌تواند بازی را جمع کند، یعنی اگر ادامه دهد، بازی جای دیگر از سوی مردم و مسئولان جمع خواهد شد.

سید فاصل موسوی نماینده اصلاح طلب مجلس دوره هشتم مجلس شورای اسلامی درباره رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد معتقد است: «احمدی نژاد بازی را شروع کرد ولی نمی تواند آن را جمع کند.»

اهم اظهارات این فعال سیاسی اصلاح طلب به شرح زیر است:*قبل از اینکه آقای کدخدایی بحث مهندسی انتخابات را مطرح کنند، من بگویم که در انتخابات 88 در وزارت کشور بودم. من رفتم با آقای محصولی صحبت کنم که خیلی از حوزه‌ها برگه نمی‌برند و درها را بسته‌اند اما آقای محصولی توجهی نکرد و رفت.

*احمدی‌نژاد می‌خواهد بگوید که اگر من را بازی ندهید، بازی را بهم می‌زنم. من باید در این نظام باشم. من در رده‌های مختلف این نظام بودم و خیلی از اطلاعات نظام از صفر تا صد هم در دست من هست. من باید در روند تصمیم گیری نظام باشم، چون به زعم خودش پایگاه مردمی هم دارد. این نگاه احمدی نژاد است.

* مردم، احمدی‌نژاد را شناخته‌اند. قشر قابل توجهی از مردم که فرودست هم هستند، نگاهشان حمایت از احمدی نژاد نیست. حالا ممکن است جایی برود و حرف بزند و مردم جمع شوند که ببینند او چه حرفی می‌زند. آقای احمدی‌نژاد بازی را شروع کرده است که شروع کننده‌اش هست اما خودش نمی‌تواند بازی را جمع کند، یعنی اگر ادامه دهد، 10 نفر مثل احمدی‌نژاد هم نمی‌توانند این بازی را جمع کنند و بازی جای دیگر از سوی مردم و مسئولان جمع خواهد شد. البته باید بدانیم که جمع کردن این بازی هزینه زیادی را به نظام تحمیل خواهد کرد.

*ما مهندسی انتخاباتی خوب و بد نداریم. دموکراسی می‌گوید که به مردم آگاهی بدهید تا مردم خودشان تصمیم بگیرند.آنکه می‌گوید مهندسی انتخاباتی خوب یا بد نتیجه‌اش این می‌شود که از مهندسی انتخاباتی مدنظر آقای ضرغامی یا هر فرد دیگر، چهره‌ای همچون احمدی‌نژاد بیرون بیاید. شما می‌بینید در مجلس ما امروز خروجی‌اش به حداقل رسیده است، اگر شما معتقد به مهندسی خوب هستید، این مهندسی چه زمانی باید نتیجه بدهد؟ خروجی‌اش چیست؟

به آقای ضرغامی باید گفت که اصلا برفرض ما مهندسی خوب را پذیرفتیم، شما یک نمونه از مهندسی های انتخاباتی خوب را به ما بگویید! کجا مهندسی خوب انجام داده‌اند که بنابر فرمایش رهبری حق الناس زیر پا گذاشته نشده است.به من در برخی از محفل‌ها گفته‌اند که چرا کسانی به مجلس رفته‌اند که پیشانیشان مهر ندیده؟ مگر مردم بعد از 40 سال به بلوغ اولیه نرسیده‌اند که افراد برایشان مهندسی کنند؟ این اهانت به قانون اساسی و بنیانگذار انقلاب است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار