اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیزجنوب:
سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیزجنوب با ابراز رضایت از عنوان سومی این تیم در یازدهمین دوره مسابقات سوپرلیگ باشگاه های کشور، گفت: با توجه به نفراتی که نسبت به تیم‌های دیگر در اختیار داشیم، مقام سومی برای ما رضایت‌بخش است.
آرام فدایی درباره سومی این تیم در سوپرلیگ باشگاه‌های کشور، اظهارکرد: تیم‌های دانشگاه آزاد و بیمه تعاون بهترین نفرات کاراته کشور را در اختیار داشتند. ما نسبت به این تیم‌ها بودجه کمتری در اختیار داشتیم و به همین علت نتوانستیم نفرات خوبی را جذب کنیم.

وی با اشاره به این‌که 2 بازیکن خوب تیم با دریافت پیشنهاد بهتر پیش از شروع مسابقات از تیم مناطق نفت خیزجنوب جدا شدند، گفت: با جدایی این بازیکنان کار ما نسبت به سال گذشته سخت‌تر شد و به همین دلیل در نهایت موفق به کسب مقامی بهتر از سومی نشدیم.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیزجنوب با تقدیر از عملکرد تیم در هفته پایانی، عنوان کرد: در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و موفق شدیم روند ضعیف تیم در نیم‌فصل نخست را جبران کنیم.

وی ادامه داد: درنیم فصل نخست بازیکنان از هماهنگی لازم برخوردار نبودند و با کسب هماهنگی لازم باتوجه به  تمرینات منظم، نتایج بهتری در نیم‌فصل دوم به دست آوردیم. در مجموع با توجه به نفراتی که نسبت به تیم‌های دیگر در اختیار داشیم، مقام سومی برای ما رضایت‌بخش است.

فدایی همچنین با تقدیر از بازیکنان تیمش، گفت: بازیکنانم همیشه با تمام وجود در میدان رقابت حاضر می‌شدند و تا آخرین لحظات نیز دست از تلاش نمی کشیدند و من از تلاش همه آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وی با بیان این‌که مدیریت باشگاه مناطق نفت خیزجنوب از تیم کاراته به خوبی حمایت کرد، ادامه داد: تمامی امکانات موردنظر را با پیگیری مدیرعامل و سایر اعضا باشگاه در اختیار داشتیم و در طول فصل پشتیبانی خوبی از تیم شد که از طرف کادرفنی و بازیکنان تیم از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیزجنوب در پایان، گفت: پس از مدتی استراحت، برنامه‌ریزی خود را برای حضور پرقدرت در فصل آینده مسابقات سوپرلیگ باشگاه های کشور آغاز خواهیم کرد.


/ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار