اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۹۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
تذکر شفاهی نماینده اهواز به وزرای اقتصاد،نیرو و آموزش و پرورش
اگر این مشکل به طور اساسی مرتفع نگردد همچنان شاهد تداوم اعتراضات مردمی خواهیم بود، چه اتفاقی در سیستم مدیریتی این بخش افتاده است که این شرکت را که دارای رتبه اول بوده به بدترین وضعیت رسانده است.

شوشان : نماینده مردم اهواز،کارون،حمیدیه و باوی در مجلس از کارگران گروه ملی که مقابل استانداری در اعتراض به تعدیل نیرو و عدم پرداخت حقوق آنها تجمع کرده‌اند، خواست تا اجازه دهند این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

 علی ساری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی پیرامون وضعیت بسیار بد واگذاری شرکت گروه ملی فولاد گفت: به رغم تذکرات جدی به مدیرعامل بانک ملی اما وی در جهت واگذاری بانک ملی به شخصی فاقد صلاحیت مبادرت ورزیده که این اقدامی علیه امنیت ملی محسوب می‌شود.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون این اقدام مدیرعامل بانک ملی منجر به ریزش نیرو شده، ضمن این که حقوق تعداد زیادی از آنها پرداخت نشده است که این امر موجب گسترش نارضایتی بین کارگران گروه ملی شده که در پی آن مقابل استانداری تجمع کرده‌اند.

وی تأکید کرد: اگر این مشکل به طور اساسی مرتفع نگردد همچنان شاهد تداوم اعتراضات مردمی خواهیم بود، چه اتفاقی در سیستم مدیریتی این بخش افتاده است که این شرکت را که دارای رتبه اول بوده به بدترین وضعیت رسانده است.

ساری خطاب به کارکنان بانک ملی که مقابل استانداری تجمع کرده‌اند، خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده مردم از کارکنان تقاضا دارم که از تجمع اجتناب کنند و اجازه دهند که این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

وی در ادامه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش از وضعیت بد و بحرانی آموزش در استان و عدم اهتمام وزارت خانه متبوع وی برای رسیدگی به وضع موجود انتقاد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم طی تذکر دیگر به وزیر نیرو تصریح کرد: هم اکنون مدیران این وزارتخانه در استان در جهت حذف نیروهای بومی و متخصص تلاش می‌کنند که این امر توسط مدیر شرکت توزیع استان و اهواز در حال انجام است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
lمحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
comment
0
0
comment مدیران جهاد کشاورزی خوزسنات هم قصد واگذاری کار به پیمانکار دارند وکارگران قراردادی را پیمان کاری نمایند
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
comment
0
0
comment نماینده محترم
به داد نیروهای کار موقت جهاد کشاورزی خوزستان
برسید امنیت شغلی ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار