اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
مسئول فرهنگسرای پتروشیمی امیرکبیر ؛
آبادان - شوشان ؛ رئیس امور کارکنان و مسئول فرهنگسرای پتروشیمی امیرکبیر گفت: احداث فرهنگسرای پتروشیمی امیرکبیر در سال ۸۶ باهدف غنی سازی اوقات فراغت خانواده های محترم پرسنل و ارائه آموزش های فرهنگی و هنری در راستای مسئولیتهای اجتماعی شرکت تاسیس شد.

شوشان آبادان ؛ غلام رضا نیک نسب اظهار کرد: با توجه به کمبود امکانات فرهنگی و هنری در منطقه ، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به احداث یک فرهنگسرا در شهرک بعثت به منظور برگزاری دوره ها و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و هنری و همچنین سمینار آموزشی جهت خانواده ها  کرد و با بهره گیری از مربیان و مدرسان مجرب گامی درجهت پیشرفت و تعالی فرهنگ، هنر و دانش برداشته است.

وی افزود: پرورش استعدادهای کودکان و بزرگسالان و ارتقای سطح کیفی آموزش های فرهنگی و هنری و پوشش اوقات فراغت فرزندان عزیز و خانواده های محترم همکاران یکی دیگر از اهداف پتروشیمی امیرکبیر در راه اندازی این فرهنگسرا بود، که علاوه بر خدمات دهی به خانواده محترم همکاران مورد استقبال خانواده های سایر شرکت ها نیز قرار گرفته است.

مسئول فرهنگسرای پتروشیمی امیرکبیر در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر فرهنگسرای پتروشیمی امیرکبیر با گذشت بیش از یک دهه از تآسیس یکی از فعال ترین فرهنگسرای شهرک بعثت محسوب می شود و تا به حال با استقبال خوبی از سوی متقاضیان شرکت های مختلف منطقه رو به رو بوده است و همچنین اولین مرکزی است که اقدام به آموزش های ویژه ای در زمینه کلاس های محاسبات ذهنی ریاضی و  آموزش موسیقی در رشته های مختلف خصوصا تشکیل گروه موسیقی کودکان کرده است.

وی در  ادامه به تشکیل گروه موسیقی کودکان به منظو شکوفایی استعدادها و ایجاد انگیزه بیشتر و ترویج روحیه نشاط اشاره کرد و گفت: گروه موسیقی کودکان از سال ۹۱  فعالیت های خود را زیر نظر مربیان موسیقی آغاز کرد و تاکنون چهار اجرا در سطح شهرستان بندرماهشهر و شهرک بعثت داشته و هفته گذشته نیز شاهد پنجمین اجرای این عزیزان بودیم.

وی در پایان با قدرانی از توجه ویژه مدیر عامل محترم پتروشیمی امیرکبیر به خانواده های همکاران و  فعالیت های فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در راستای این توجهات، محیط و امکانات مناسبی در  فرهنگسرای امیرکبیر فراهم شده است، که این موضوع از عوامل موفقیت این مجموعه بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار