اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
معاون اجتماعی دانشگاه جندی شاپور:
نوذر درستان : نخستین مجمع سلامت خوزستان روز 20 اسفند با شعار «همه با هم برای سلامت خوزستان» در اهواز برگزار می‌شود.
 نوذر درستان اظهار کرد: نخستین مجمع سلامت خوزستان روز 20 اسفند با شعار «همه با هم برای سلامت خوزستان» و با حضور مدیران استانی، خیران و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل معاونت اجتماعی در دانشگاه‌های علوم پزشکی از سال 95، افزود: معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کار فرابخشی رابرعهده دارد. طبق تحقیقات به عمل آمده، برآورد می‌شود حدود 25 درصد بخش سلامت وابسته به وزارت بهداشت و درمان است و 75 درصد این مسئولیت با دستگاه‌های مختلف دیگر است.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: مسئولیت معاونت اجتماعی دانشگاه برقراری ارتباط و هماهنگی با سایر دستگاه‌هایی است که در موضوعات مختلف در حوزه سلامت جامعه نقش دارند. به طور مثال آموزش و پرورش در بالا بردن سواد سلامت نقش دارد و ما نیز برای مسئولیت همکاری در این زمینه را برعهده داریم.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروزه به عنوان جهت دهنده و محوریت در بخش سلامت شناخته می‌شود، گفت: در نگاه جدید شعار «همه برای سلامت» مطرح شده که به معنای افزایش خودآگاهی عمومی مردم و تغییر نگرش‌ها است.

درستان با اشاره به دعوت تمام فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف، نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد، نیروی انتظامی به مجمع سلامت خوزستان، بیان کرد: ریاست مجمع را استاندار، دبیری آن را رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت اجرایی آن را معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی برعهده دارد.

وی افزود: در این مجمع نظرات کارشناسی همه دستگاه‌های مختلف در راستای انتخاب 3 اولویت خوزستان در حوزه سلامت بررسی می‌شود تا بتوان به طور ویژه بر آن‌ها تمرکز کرد. سپس دستگاه‌های مربوطه پیوست سلامت خود را متناسب با آن اولویت‌ها برنامه ریزی و ارائه دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار