اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۴
در آئین بزرگداشت روز زن و مادر؛
آبادان – شوشان ؛ عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت :ما پایبند اهداف انقلاب و نظام اسلامی ایران هستیم اما برخی از محدودیت های زنان در جامعه شایسته بانوان ایرانی نیست و باید برداشته شوند.



شوشان آبادان ؛
حمید کوراوند شامگاه چهارشنبه (16 اسفندماه) در آئین بزرگداشت روز زن و مادر که در تالار معلم آبادان بمناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد ، اظهار کرد : نقش بانوان در بسیاری از کارها قابل مشاهده بوده و این نیز نشان از حضور پر رنگ و با شکوه آنان در عرصه های مختلف است.

وی افزود : در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم که زنان در آن دوران پا به پای مردان مبارزه و مقاومت کردند تا از خاک میهن اسلامی دفاع کنند.

کوراوند به شجاعت و ایثار زنان ایرانی در طول تاریخ  بویژه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : مادران فرزندان دلیر و شجاع خود را در طول دوران 8 سال دفاع مقدس راهی جبهه های حق علیه باطل کردند تا در مقابل دشمن بعثی قرار گیرند و از میهن عزیزمان دفاع کنند.

وی افزود : معتقد هستیم برخی از محدودیت های زنان در جامعه شایسته نیست و بر همین اساس باید برای بهبود شرایط از همه ظرفیت ها بویژه توانمندی بانوان  در زمینه های مختلف بهره جست.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، تصریح کرد : بانوان باید بتوانند آزادانه به ورزشگاه ها بروند و در کنار فرزندان و همسران خود تیم های مورد علاقه خود را حمایت و تشویق کنند ، زیرا این حضور شرایط اخلاقی و رفتاری تماشاگران در محیط ورزشگاه ها را بسبار بهتر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد : همچنین زنان باید در کمال آرامش و راحتی به فعالیت های فرهنگی ، هنری ، اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و مدیریتی بپردازند تا جامعه بتواند از ظرفیت بزرگ بانوان بخوبی استفاده کند.

وی افزود : در بسیاری از فعالیت ها زنان نه تنها توانمدیشان از مردان کمتر نیست بلکه بهتر ، دقیق تر ،  منصفانه تر و مسئولیت پذیر تر است.

کوراوند با بیان اینکه هر زمان مادر خود را بیاد می آورم که چه فداکاری ها و  زحمت هایی را در طول زندگی  کشیده است ، اظهار کرد : وقتی به  مادر خود فکر می کنم این باور در من بیشتر می شود که زنان می توانند مقاوم تر و پر تلاش تر در تمام عرصه های مختلف جامعه حضوری پر رنگ داشته باشند و به اقتصاد خانواده و همچنین رفتار اجتماعی فرزندان کمک بیشتری  کنند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، عنوان کرد : بعنوان کسی که پایبند به اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم امیدوارم هیچ محدودیتی برای بانوان وجود نداشته باشد و همه در کنار یکدیگر ایرانی آباد ، آزاد و سربلندی داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم از مادر شهیدان کرمپور و دهداری پور از شهدای 8 سال دفاع مقدس توسط مهندس کوراوند و بهفر اعضای شورای اسلامی شهر آبادان تجلیل شد.










انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار