اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
محمدسعید بهوندی

انسان ها همه به هم محتاجند و این نیاز بیشتر از آنچه مادی و جسمی باشد، عاطفی، روحی و روانی است. در این خصوص نه زن بودن مطرح است و نه مرد بودن. آنچه ممکن است در میان مردمان تفاوت ایجاد نماید؛ نوع، اندازه، کیفیت و موقعیت احتیاج و خواسته های آنان است.

خداوند علیم، حکیم، قدیر و کریم هیچ طایفه، گروه و جنسیتی را از داشتن توانایی هایی که لازمه ی زندگی و رشد و کمال اوست، محروم نساخته و دچار کمبود نکرده است.

در "خَلِيفة اللهی" انسان ها از جانب پروردگار، هیچ تفاوتی بین زن و مرد نیست و در وجود هر دو روح خدا دمیده شده است و هر کدام ظرفیت هایی از کمال و جمال خداوند را در وجود خود حمل می نمایند و برای هر کدام نیز وظایف و تکالیفی معیّن نموده است.

اگر قرار بر نقصانی مذموم باشد، این نقصان هیچ ارتباطی به جنسیت آنان ندارد. نقص ها و کمبودها همه تابع شرایط و موقعیت هایی هستند که ممکن است هر کدام از زنها و مردها آگاهانه و ناآگانه در آن قرار بگیرند.

عالم خاک با حضور هر دو(زن و مرد) زیبایی و شکوهش به کمال می رسد. تنها مردان و زنان زیبا پندار و زیبا گفتار و زیبا کردار نماینده ی شایسته ی عظمت و شکوه پروردگار خویش بر روی زمین هستند. همانهایی که خالق یکتا زمین را مسخّر آنان گردانید و هر آنچه از نعمت و برکت و لذت است را برای آنان آفرید.

روز زن و مادر بر بانوان زیبا پندار، زیبا گفتار و زیبا کردار ایرانی مبارک باد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار