اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس؛
تهران-ایرنا- جلسه استیضاح وزیران راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه هفته آینده و جلسه استضاح وزیر جهاد کشاورزی روز چهارشنبه در مجلس برگزار می شود.
مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی خواهد داشت. 

استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی،علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسات روز سه شنبه هفته آینده در دو نوبت صبح و عصر بررسی می شود.

همچنین استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه روز چهارشنبه هفته آینده خانه ملت در دستور کار نمایندگان قرار دارد. 

بر اساس این گزارش استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه ای در مورخ ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۶ کمیسیون اجتماعی و با ۲۴ امضاء و استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی نامه ای درمورخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۶ کمیسیون عمران و با ۲۴ امضاء اعلام وصول شده است.

مطابق ماده ۲۲۵ آئین نامه داخلی مجلس وزرای مربوطه از تاریخ اعلام وصول استیضاح ۱۰ روز فرصت دارند تا با حضور در صحن مجلس شورای اسلامی به محورهای استیضاح پاسخ دهند و مجدداً از مجلس رأی اعتماد بگیرند.

این در حالی است که طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی هم روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام وصول شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده همچنین طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس، لایحه حمایت ازحقوق افراد دارای معلولیت اعاده شده از شورای نگهبان و طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی را بررسی می کند.

گزارش نهایی کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری در مورد تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و گزارش کمیسیون انرژی در مورد نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی هم در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد.

گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی منابع، مصارف و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ده سال اخیر نیز در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار