اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
رییس مجمع نمایندگان خوزستان:
پاپی زاده: واقعا نیاز است که استاندار خوزستان با مدیرانی که نظم ندارند، کار نمی‌کنند، نیستند یا پاسخ تلفن خود را نمی‌دهند برخورد کند زیرا بار این مدیران روی دوش سایر مدیران می‌افتد.
عباس پاپی زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی خوزستان که امروز ( شنبه نوزدهم اسفندماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات شورای برنامه‌ریزی به جزء بحث‌های بودجه‌ای و اعتبارات، بحث هماهنگی مدیران نیز وجود دارد. برای نمونه وقتی در مورد موضوعی مشکل داریم و خود شخص مربوطه در جلسه حاضر نمی‌شود و کسی را که به عنوان جانشین به جلسه می‌فرستد صاحب امضا نیست و جرات نظر دادن ندارد و یا نمی‌تواند امضا کند، مساله ایجاد می‌شود و استان آسیب می‌بیند.

وی افزود: واقعا نیاز است که استاندار خوزستان با مدیرانی که نظم ندارند، کار نمی‌کنند، نیستند یا پاسخ تلفن خود را نمی‌دهند برخورد کند زیرا بار این مدیران روی دوش سایر مدیران می‌افتد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون نیز در روزهای پایانی سال هستیم و می‌بینیم بعضی از دستگاه‌ها نمی‌توانند جذب اعتبار کنند و شاید یکی از دلایل اصلی این مساله عدم حضور مدیر و مسئول ارشد آن دستگاه در جلسات شورای برنامه‌ریزی است.

پاپی زاده عنوان کرد: باید بین مدیری که در جلسات این شورا به خوبی شرکت کرده و مدیری که در جلسات حضور ندارد تفاوت قائل شد و با مدیرانی که در جلسات شورای برنامه‌ریزی حضور ندارند برخورد شود. 

وی ادامه داد: به سهم خود کار را انجام خواهم داد و حتما وزیر مربوطه این مدیران را خواهم دید و تذکرات لازم را به آنها می‌دهم.

پاپی زاده بیان کرد: توقع برخورد با مدیران غائب در این جلسات توقعی بجا است. انشالله انتظار داریم با مدیرانی که کم‌کار هستند و وقت نمی‌گذارند و به فکر نیستند که مردم مشکلی داشته باشند یا نداشته باشند، برخورد شود. یک جایی سیل می‌‌آید، آب قطع می‌شود اما مدیر مربوطه حتی به تماس های تلفنی پاسخ نمی‌دهد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه فاضلاب شهر دزفول از وسط شهر سیاه‌منصور عبور می‌کند، اظهار کرد: بافت مسکونی شهر سیاه منصور با جمعیت حداقل دو هزار نفر نه کد شهری و نه کد روستایی دارد و یک سکونتگاه غیررسمی است. ساختمان‌های این منطقه قدیمی هستند و سازماندهی نشده‌اند.

وی افزود: جاده شوشتر به دزفول، ورودی و حریم شهر دزفول است که ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این منطقه انجام شده و فاضلاب منظره بد ایجاد کرده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهر سیاه منصور یک بافت عشایری دارد و به اين دلیل که آموزش و پرورش نتوانسته خدمات ارایه کند، یک مدرسه عشایری در آنجا مستقر است. درحالی که مردم آنجا در یک بافت شهری زندگی می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار