اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
حیدری:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که فدراسیون وزنه برداری در دعوت از تیم های قدرتمند جهت حضور در مسابقات بین المللی جام فجر موفق عمل نکرد، گفت: سال آینده دیگر از این مسابقات میزبانی نمی کنیم و این موضوع را به فدراسیون هم اعلام کرده ایم.
افشین حیدری درخصوص برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در اهواز با حضور 11 تیم داخلی و خارجی، اظهار کرد: خدا را شکر در بحث میزبانی از این رویداد موفق عمل کردیم و شرکت کنندگان نیز رضایت داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اهواز سال آینده نیز از این رویداد میزبانی خواهد کرد؟ گفت: خیر، خوزستان سال آینده دیگر این مسابقات را میزبانی نمی کند و به فدراسیون هم اعلام کردیم که در هر استانی که می خواهد این رقابت ها را برگزار کند زیرا ما می خواهیم در رشته های دیگر میزبانی بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: سال 97 را برای زیرساخت های وزنه برداری و تجهیز سالن های وزنه برداری شهرستان ها گذاشته ایم. همچنین قصد داریم یک کمپ وزنه برداری که بهترین کمپ کشور و آسیا است را در اهواز احداث کنیم. برای این مهم نیز اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است و می خواهیم تمرکزمان را روی این موضوع و تجهیز سالن های وزنه برداری شهرستان ها بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که تورنمنت جام فجر از نظر کیفی به چه صورتی بود؟ گفت: پشتیبانی و برگزاری این رویداد برعهده ما و محتوا و این که چه تیم هایی در مسابقات شرکت کنند، برعهده فدراسیون بود که در این زمینه موفق عمل نکرد. تیم های قدرتمندی در این دوره حضور نداشتند و من از تیم های شرکت کننده راضی نبودم و فکر نمی کنم دیگر برگزاری این مسابقات در این فصل برای خوزستان ضرورت داشته باشد زیرا ما به دنبال کار کیفی در استان هستیم.

حیدری خاطرنشان کرد: انتظار می رفت که فدراسیون وزنه برداری با رایزنی بهتر، کشورهای بیشتری را به این تورنمنت دعوت کند و امیدوارم سال آینده این مسابقات در هر استانی که بود با حضور کشورهای قدرتمند برگزار شود.

وی در پایان تاکید کرد: در سال 97 میزبانی خوزستان از رویدادهای بین المللی رشته های مختلف بیشتر خواهد شد. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار