اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از احداث یک شرکت پتروشیمی در اهواز خبر داد و گفت: وزیر نفت با توجه به وضعیت اشتغال در اهواز و شهرستان‌های اطراف آن، مجوز احداث یک شرکت پتروشیمی را صادر کرده است.
جواد کاظم‌نسب الباجی اظهار کرد: شب گذشته به همراه آقای یوسفی، دیگر نماینده شهر اهواز جلسه‌ای با وزیر نفت در زمینه مسایل مختص نفت و مسئولیت‌های اجتماعی این وزارت در شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون برگزار کردیم و در این جلسه موضوعاتی مطرح شد.

وی افزود: همچنین در خصوص جمع‌آوری فلرهای نفتی اطراف شهر اهواز و تقویت دانشکده صنعت نفت اهواز که نیازمند کمک است نیز بحث‌هایی مطرح شد و وزیر نیز در این راستا قول‌های مساعدی داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وزیر نفت صحبت‌هایی در زمینه جایگاه‌های بنزین در استان و عدم اعطای کارمزد فروش بنزین به این جایگاه‌ها و مدیران نفتی که ارتباطی با نمایندگان ندارند نیز صحبت‌هایی انجام گرفت.

الباجی بیان کرد: از وزیر نفت درخواست کردیم مجوز احداث یک شرکت پتروشیمی در اهواز یا اطراف شهر اهواز صادر شود که خوشبختانه با صحبت‌های انجام گرفته، وی مجوز لازم را برای احداث این شرکت صادر کرد اما این مجوز به شرط آن است تا یک سرمایه‌گذار برای انجام این کار معرفی شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه مجوز احداث شرکت پتروشیمی از سوی وزیر نفت صادر شده است و اکنون منتظر یک سرمایه‌گذار هستیم تا بتوانیم این شرکت را در اهواز یا اطراف این شهر احداث کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث این واحد پتروشیمی در جهت اشتغالزایی برای شهرستان اهواز است تا شاهد حل مشکلات این حوزه باشیم. وزیر نفت با توجه به وضعیت اشتغال در اهواز و شهرستان‌های اطراف آن مجوز این شرکت را صادر کرد.

الباجی خاطرنشان کرد: اگر سرمایه‌گذار موردنظر برای احداث این شرکت پیدا شود در سال 97 امیدواریم شاهد تاسیس این واحد پتروشیمی باشیم.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار