اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۴۸۶
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲

شوشان – حجت الاسلام امین بهرامی (شریعت شوشتری) :

باید پذیرفت از صدر اسلام تاکنون کسانی در لباس دین بوده و تیشه به ریشه اعتقادات جامعه اسلامی زده و می‌زنند. دوران ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و هم درزمینه‌های دینی وهم سیاسی اشخاصی در لباس تبلیغ دین به ضد ارزش‌ها می‌پردازند و مکمل تکه‌های پازل دشمن هستند که چنین افراد به‌ظاهر مقدس و متخلق در هر دو زمینه در کشور ما فعالیت‌های سوء دارند و ازجمله آن‌ها بیت شیرازی است.

این بیت با توجه به انتصابش به عالم جلیل‌القدر و ذی‌قیمت میرزای شیرازی (صاحب فتوای تحریم تنباکو) خود را با وجاهت نشان می‌دهد ولی متأسفانه از این وجاهت و اعتبار در راستای امیال دولت بریتانیا استفاده می‌کند، نه برای تبلیغ اسلام وگرنه معنایی ندارید شخص روحانی نمایی بنام یاسر الحبیب (داماد برادر شیرازی) درملأعام اعلام کند که ارتباط نزدیک و دوستانه با ملکه انگلیس دارد.

به‌راستی جریان چیست که سید حسین شیرازی (تئوریسین بیت سید صادق شیرازی و فرزند ایشان) به دفاع مقدس ایران در سخنرانی خود حمله نموده و در ادامه ولایت‌فقیه را همان حکومت فراعنه می‌داند و شیخ اعظم انصاری (ره) را ضد ولایت‌فقیه می‌داند درحالی‌که نه‌تنها شیخ انصاری بلکه اعاظم علمای شیعه ولایت مطلقه فقیه را جزو مسلمات می‌دانند که ازجمله آن‌ها شیخ مفید، شیخ صدوق، سلار دیلمی، خواجه‌نصیرالدین طوسی، محقق کرکی، محقق نائینی و دیگر علما هستند.

بدیهی است سید حسین شیرازی و به‌طورکلی بیت شیرازی درصدد تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه و رهبری نظام جمهوری اسلامی هستند وگرنه چه معنایی دارد در مقابل فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پیرامون روز قدس و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مورد حضور در راهپیمایی استکبارستیز این روز، بیت شیرازی روز سامرا را اعلام می‌کند؟ که مردم در روز تهدید گنبد حرم مطهر عسکریین (علیهم‌السلام) برای عزاداری به سامرا بروند و در روز قدس راهپیمایی انجام ندهند.

اگر حنجره عمامه به سرهای به‌ظاهر عالم این بیت در اجاره استکبار نباشد، چرا باید در مقابل هفته وحدت که دارای این‌همه برکات برای دنیای اسلام شده، هفته برائت اعلام می‌کنند؟ مگر آن‌ها نمی‌دانند دشمن تفرقه جهان اسلام را می‌خواهد؟ پس چرا یاسر الحبیب کتابی در مورد بدکاره بودن عایشه می‌نویسد که خشم برادران اهل سنت را به دنبال دارد و بعد ازآن‌پس از استفتایی که از رهبری معظم انقلاب پیرامون توهین به نمادهای اهل سنت می‌شود و معظم له صراحتاً فتوا می‌دهند اهانت به مقدسات و نمادهای اهل سنت حرام است، فتنه بیت شیرازی نقش بر آب می‌شود.

چرا وقتی داعش در عراق و سوریه به تخریب مساجد و حسینیه و حرم انبیای الهی دست زد و هدف آن‌ها تخریب حرم معصومین (علیهم‌السلام) و سپس حمله به ایران بود سید صادق شیرازی کلامی در محکومیت جنایات داعش نگفت؟

چرا به طرفدارانش امر نکرد تا در این کشورها حاضرشده و از حرم و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) دفاع کنند؟ آیا اسلام فقط ده روز محرم و تشویق مردم به عمل موهنی همچون قمه‌زنی است؟ تکلیف بیت شیرازی فقط توجیه عمل خلاف شرع لعن علنی و توهین به خلفا و قمه‌زنی است؟ اسلام فقط در برائت خلاصه‌شده است؟ ما در اسلام فرهنگی به نام ایثار و شهادت‌طلبی و ایستادگی در مقابل استکبار نداریم که سید حسین شیرازی دفاع مقدس و جنگ ۸ ساله حق در مقابل باطل را زیر سؤال می‌برد؟

سال ۸۸ در هنگامی‌که فتنه گران به نام تقلب در انتخابات پرچم مقدس حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) سوزانده و به عزاداران حسینی جسارت کردند بیت شیرازی کجا بود که از فتنه گران ابراز برائت کرده و کار آن‌ها را محکوم نموده و از عزاداران حسینی حمایت کند؟

حال طرفداران آن‌ها در مقابل دستگیری سید حسین شیرازی با برنامه‌ای که تعیین‌شده بود به سفارت ایران حمله کرده و پرچم خدام المهدی (عجل الله تعالی فرجه) که هیئت منسوب به یاسر الحبیب است را بالابرده و پرچم عزیز ایران که مزین به نام مقدس (الله) را پایین می‌کشند؟

کاش در فتنه ۸۸ همتی می‌کردند در ۹ دی‌ماه همزمان با ملت ایران حماسه باشکوهی را در مقابل برائت از هتاکان به ساحت سیدالشهدا (علیه‌السلام) واصل ولایت‌فقیه که امام عصر (علیه‌السلام) است به خیابان‌ها می‌آمدند. پس ناگفته پیداست جماعت بیت شیرازی مدعی اسلام واقعی هستند وگرنه زیرپوسته دین و عمامه آن‌ها تفکر لیبرال است.

بدیهی است وهابیت که ساخته دست انگلیس است با این بیت ارتباط فکری دارد وگرنه چرا باید پس از دستگیری سید حسین شیرازی شبکه‌های وهابی از او حمایت کنند؟ کی و کجا وهابیت حامی شیعه و روحانیون شیعه بوده که الآن بار دومش باشد؟

در عصر غیبت باید به مارهای خوش خط وخال دقت کرد و به‌خصوص به بیوتی مثل بیت شیرازی که در لباس دین، اسلام آمریکایی را ترویج می‌کنند و به‌راستی پس از اظهارات بی‌خردانه سید حسین شیرازی هر انسان عاقلی به این کلام رهبری خواهد رسید که تشیعی که از لندن منتشر بشود به درد شیعه نمی‌خورد. خداوند توفیق شناخت اسلام واقعی و شناخت مبلغان واقعی دین را از روحانی‌نماها به همه ما کرامت بفرماید.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۲
comment
comment
علی احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
comment
0
0
comment سلام علیکم.درود بر دانشمند انقلابی،شجاع،بابصیرت و زمان شناس استاد بهرامی که واقعا هرچی فرمودن گل بودوگلاب وحقیقت.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
comment
0
0
comment ایول شیخ بهرامی مثل همیشه عالی بود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
comment
0
0
comment ماشاءالله به صاحب این قلم صریح و سدیدعلامه شریعت شوشتری.واقعا ایشون افتخارخوزستان بلأخص شهرشوشتر هستن.
comment
علی رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment تمام محتوایی یادداشت استاد بهرامی یک طرف،دعای آخراین یادداشت هم یک طرف. واقعا شناخت روحانی واقعی از روحانی نماهاتوفیق میخواد.لطفا از حاج آقابیشتر مطلب بگذارید.ممنون.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment ازدوستان شوشان بخاطر نشر این یادداشت و از جناب حجت الاسلام شریعت شوشتری بخاطر این اندیشه تابناک ومقدس و زحمتی که برای نوشتن این یادداشت کشیدن جدا سپاسگذارم. رسولی/دانشگاه شهیدچمران اهواز.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment مطلب عالی بود.اما پیداست حاج آقای بهرامی دراین رابطه حرف برای گفتن دارن که دریادداشت بالا فقط کد وار گفتن و رد شدن.ای کاش تاتنور جریان شیرازی داغه مصاحبه ای باایشون انجام بشه.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment از دوستان شوشان ممنونیم که از استاد فرزانه وعلامه جلیل القدر حضرت آقای شریعت شوشتری این یادداشت رو منتشرکرده،انصافاایشون بابیان و بنانشون همیشه قصد روشنگری داشته ودارن.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment احسنت شیخنا. احسنت.واقعا حق مطلب رو درمورد بیت منحرف وانگلیسی شیرازی ادا کردین.
comment
محمدنوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment واقعا باخوندن این یادداشت دلیلی برای طرفدارای خاندان شیرازی باقی نمیمونه. ای کاش حامیان این آخوند انگلیسی بیداربشن. از شیخ بزرگوارهم بابت این یادداشت سپاسگذاریم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment این یادداشت خیلی عالیه اما ای کاش مصاحبه ای با حاج آقای بهرامی صورت میگرفت وبعد راهکارهایی عملی برای مقابله بااین جریان منحرف وجریانهای ضدانقلاب مشابه میدادن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
comment
0
0
comment احسنت برجامعیت فکر وقلم حضرت حجت الاسلام بهرامی.واقعا عالم روشنفکری هستن.سعی کنید مطالب بیشتری ازایشون کارکنید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
comment
0
0
comment خدا به حاج آقای بهرامی طول عمر بده که واقعا مقابل افکار انحرافی وجریانات مقابل نظام باشجاعت وصراحت تمام ایستادگی میکنه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار