اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
هر بخشی از اصولگرایان ضابطه خاص خود را دارد. اما ممکن است که همه به یک توافقی برسند که از هر بخش یک فرد مورد نظر برای انتخابات ریاست جمهور 1400 بیاید.
محمد علی پورمختار گفت: ممکن است که چهره‌های جدیدتری لازم باشد که از سوی اصولگرایان برای انتخابات 1400 بیایند که اثرگذارتر باشند و اگر چهره جدیدی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 از سوی اصولگرایان معرفی شود بهتر است.

به گزارش اعتمادآنلاین، بیش از سه سال تا انتخابات ریاست جمهوری 1400 باقی است، اما برخی از چهره‌های سیاسی اصولگرا به نوعی فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده اند. عزت الله ضرغامی، علی لاریجانی، ابراهیم رییسی، پرویز فتاح و قاضی‌زاده هاشمی، از جمله سیاست مداران اصولگرایی هستند که از آنها به عنوان کاندیدای احتمالی اردوگاه راست ها یاد می شود.

محمدعلی پورمختار نماینده کبودرآهنگ و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی هم معتقد است همه این افراد قابلیت کاندیدا شدن را دارند. او در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین، با بیان اینکه اصولگرایان ضوابط و معیارهایی را دارند گرچه این ضوابط و معیار ها هم متفاوت است، گفت: هر بخشی از اصولگرایان ضابطه خاص خود را دارد. اما ممکن است که همه به یک توافقی برسند که از هر بخش یک فرد مورد نظر برای انتخابات ریاست جمهور 1400 بیاید. اما طبیعتا کسی اقبال بیشتری خواهد داشت که مورد اتفاق همه بخش های اصولگرایی باشد.

به گفته پورمختار بعید است اصولگرایان در انتخابات 1400 به یک کاندیدا برسند.

او گفت: بعید می دانم که اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری به یک نفر بسنده کنند و ممکن است که چند نفر معرفی شوند. احتمال دارد مانند انتخابات اخیر که چند نفر را معرفی کردند در انتخابات 1400 نیز همین اقدام را انجام دهند. البته درست هم همین است که محدود به یک نفر نشوند.

او ادامه داد: ممکن است که چهره های جدیدتری لازم باشد که برای انتخابات 1400 بیایند که اثرگذارتر باشند و به نظر می رسد اگر چهره جدیدی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 از سوی اصولگرایان معرفی شود بهتر است.

این نماینده اصولگرای مجلس درباره آغاز به کار جمنا برای انتخابات 1400 گفت: فعالیت جمنا شروع خواهد شد و جمنا در این قضیه منسجم تر عمل خواهد کرد و از شکل قبلی بیرون آمده و خواهد آمد.

پورمختار ادامه داد: زمانیکه جمنا بخواهد برای انتخابات اقدامی انجام دهد تعداد گزینه های بیشتری را مدنظر قرار خواهد داد. منتها ممکن است که در نهایت نتواند همه گزینه ها را معرفی کند و نوبت به انتخاب از میان افراد برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار