اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
هافبک گلزن نفت مسجدسلیمان:
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به‌دنبال این هستیم که بازی به بازی پیش رفته و صعودمان را قطعی کنیم.
پیمان میری هافبک مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، از بهترین‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل جاری بوده است. وی با به ثمر رساندن 9 گل، دادن 5 پاس گل و گرفتن 2 پنالتی از موثرترین بازیکنان نفت و در کل لیگ آزادگان بوده است که توانست در دیدار اخیر تیمش برابر برق جدید شیراز نیز دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

میری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اگرچه در مقطعی از فصل وارد افت شدیم که البته این موضوع طبیعی است و هر تیمی این شرایط را تجربه می‌کند ولی در هرصورت توانستیم خودمان را جمع‌وجور کنیم و به روزهای اوج برگردیم و به‌دنبال این هستیم که بازی به بازی پیش رفته و صعودمان را قطعی کنیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: وجود بازیکنان باتجربه در تیم ما باعث می‌شود در کنار مدیریت فکری و صحبت‌های موثر وی، تیم دچار غرور نشده و صدرنشینی را با قدرت ادامه دهیم.

وی افزود: ما به بازی تیم‌های دیگر نگاه نمی‌کنیم و فقط به تیم خودمان توجه داریم که نتایج لازم را بگیریم و از اول فصل هم تمرکزمان روی جمع کردن امتیازات بوده نه نتایج دیگر تیم‌ها و سعی کرده‌ایم بازی به بازی پیش برویم و در هر مقطعی فقط به بازی پیش رو نگاه می‌کنیم.

میری درباره اینکه در پست هافبک پشت مهاجم بیشتر به‌دنبال گلزنی یا پاس گل دادن است، بیان کرد: لطف خدا بوده که این عملکرد را داشته‌ام ولی این مسائل برای من مهم نیست و چیزی که برایم در اولویت است موثر بودن برای تیم است و ممکن است من پاس خوبی بدهم یا پرس خوبی بکنم و مهم این است بتوانم دستورات مربی را در زمین اجرا کنم.

وی درباره هواداران تیمش نیز گفت: دست همه هواداران نفت درد نکند که تا اینجای فصل به‌خوبی حمایت کردند و هرچند هنوز زود است که حرف از صعود بزنیم اما امیدوارم در دو بازی خانگی دیگری که داریم نیز همین‌طور پر شور ما را حمایت کنند تا لیگ برتری شویم.


/فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار