اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
نخستین کنگره قاضی نورالله شوشتری در شوشتر برگزار و پس از آن در شهرستانهای مختلف برگزار می شود.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر به نمایندگی از استان خوزستان کنگره بین المللی «علامه قاضی نورالله شوشتری (ره)» را ۶ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌کند.


آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در حاشیه جلسه هماهنگی این کنگره در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: بعد مرکزی این اجلاسیه در قم و آستان قدس رضوی بوده زیرا که محققانی از کتابخانه آستان قدس رضوی و سایر نقاط کشور در برگزاری این کنگره فعال بودند.

وی با بیان اینکه این برنامه بین المللی است تصریح کرد: با توجه به اینکه احساس می شد بزرگداشت شهید قاضی نورالله شوشتری به یک اجلاسیه کفایت نمی کند، بنابراین در نقاط مختلف کشور برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: نخستین کنگره قاضی نورالله شوشتری در شوشتر برگزار و پس از آن در شهرستانهای مختلف از جمله اهواز، مشهد مقدس، اصفهان، تهران و بویژه در مازندران و آمل به سبب اینکه آباء و اجداد آن بزرگوار در آنجا بوده اند برگزار می شود.

وی زمان برگزاری کنگره قاضی نورالله شوشتری را ۶ اردیبهشت سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر عنوان کرد و گفت: از همه دست اندرکاران بویژه دکتر براتی و دکتر پورمحمدی برای هماهنگی های لازم برای برگزاری این همایش در دانشگاه آزاد شوشتر تشکر و قدردانی می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار