اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان:
اخلاق محمدیان: در سال 96، با بهره برداری از 98 طرح صنعتی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان برای 1347 نفر ایجاد اشتغال شده است.
 اخلاق محمدیان با اشاره به سرمایه گذاری واحدهای به بهره برداری رسیده بیان کرد: 8525 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط 98  طرح صنعتی به بهره برداری رسیده در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته است.

وی افزود: از 98 واحد به بهره برداری رسیده 18 واحد از جمله واحدهای کارگاهی آماده  بوده اند  که این واحدها به دلیل مزیت هایی مانند کاهش هزینه های انبارداری و حمل ونقل، افزایش راندمان بازاریابی، 
حذف زمان و کم کردن دغدغه های سرمایه گذاران برای تولید دارای متقاضیان قابل توجهی هستند زیرا در واحدهای کارگاهی متقاضیان محصولات خود را در زمان بسیار سریع و در مقیاس کوچک تولید می کنند و در صورت نیاز در زمان مناسب اقدام به توسعه واحد صنعتی خود می کنند.

محمدیان در رابطه با تعداد قراردادهای واگذاری حق انتفاع زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان، عنوان کرد: 241 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین منعقد شده است که بر اساس این قراردادها 370 هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان یادآور شد: تعهد این شرکت در سال 96، انعقاد 125 قرارداد و واگذاری 110 هکتار زمین بوده است که این تعهد به میزان حتی بیش از 100 درصد اجرایی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار