اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری اهواز مطرح شد؛
جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری اهواز با موضوعات درآمدی و خدمات شهرداری به ریاست شهردار اهواز برگزار شد.
به گزارش سایت شهرداری اهواز، ڪتانباف در خصوص  موضوعات درآمدی اظهار داشت: با توجه به حجم بالای برنامه هایی ڪه در حوزه های مختلف عمرانی،خدماتی، ترافیڪی، شهرسازی و ...داریم، لازم است همه بخش ها طبق برنامه زمان بندی جهت وصول درآمدها اهتمام ویژه داشته باشند تا برنامه ها به موقع و با ڪیفیت انجام شود.

شهردار اهواز با اشاره به چالش های درآمدی بیان ڪرد: برای مقابله با این چالش ها باید در جهت همسان سازی سیستم های درآمدی و رسیدن به نرم افزاری واحد تلاش ڪنیم.

در ادامه ڪتانباف به اهمیت موضوع ڪم آبی پرداخت و اذعان ڪرد: در دهه های گذشته دانشمندان بین المللی نسبت به بروز خشڪسالی و بحران ڪم آبی هشدارهای لازم را داده بودند و این پیش بینی ها هم اڪنون در حال تحقق است.

وی‌ به جلسه روز گذشته ستاد خشڪسالی استان خوزستان اشاره ڪرد و افزود: وضعیت بارش ها در سال ۹۶ بسیار ڪم تر از سال قبل آن بود، بنابراین صرفه جویی در مصرف انرژی بویژه آب تڪلیف همگانی است.

ڪتانباف برای صرفه جویی در مصرف آب گفت: در آبیاری فضای سبز، با توجه به زیرساخت های موجود از روش های بارانی و افشانی استفاده شود و آبیاری غرقابی ممنوع است.

شهردار اهواز ادامه داد: این موضوع یڪی از اولویت های نیروهای خدماتی باشد و حتما معاونین خدمات شهری مناطق، بر این صرفه جویی نظارت داشته باشند‌.

وی با اشاره به وضعیت ایستگاههای پمپاژ آب خام خاطرنشان ڪرد:  تعمیرات لازم در حال انجام است تا در وضعیت بحران آب، برای آبیاری فضای سبز با مشڪلی مواجه نشویم.






comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
comment
0
0
comment کارگران فضای سبز شهرداری در زمان آبیاری فضای سبز بلوارها ، آب را رها می کنند که باعث تجمع آب برروی خیابان می شود. این مسئله هم باعث هدر رفت آب و هم خسارت به آسفالت و هم باعث تصادفات احتمالی می شود. لطفا شهرداری رسیدگی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار